baassie123
VWC lid
Super nice!
Voor die prijs geweldige cakes! Al aan de reactie van SOW! Vind ik ze al goed!
Kan niet wachten om deze te zien![]()
Misschien moet je dan het filmpje bekijken als je niet kan wachten...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Super nice!
Voor die prijs geweldige cakes! Al aan de reactie van SOW! Vind ik ze al goed!
Kan niet wachten om deze te zien![]()
Deze zijn ten opzichte van vorig jaar verbeterd. De spinners van de spinnercake zoefden echt bij het stijgen. Blauw-goud combinaties waren eveneens voller. Blauw-wit combinatie had grote spreiding.
Mooiste zou zijn als je nog iets van korting kan krijgen als je meerdere kartonnen afneemt, dan is deze set zijn geld meer dan waard. Zeker als je iets in show vorm wil schieten.
Filmpje van mijn kant komt later vandaag.![]()
Misschien moet je dan het filmpje bekijken als je niet kan wachten...
Heb de filmpjes al 50x bekeken.
Ik bedoel ze live, 5 meter ervandaan![]()
135 voor een karton, twijfel er wel erg om aangezien ik dit ook betaalde voor de big 19, twijfel omdat ik zo 24x een 19 shots pot heb en ik ben niet iemand die er meteen 3 tegelijk doet...
Mike, als ik zo vrij mag zijn: 135 bij Ed?
Alleen bij bovenstaande filmpjes heeft cake 5 white strobe with blue stars,dat hoort silver strobe willow with blue stars te zijn zoals je bij onderstaande filmpje vanaf 1:59 ziet.
http://www.youtube.com/watch?v=F-CcF09nw2E
Kan iemand bevestigen of deze een reservelont hebben? (Las ergens iets over dat 19 shots potten geen reserve lont krijgen)
Ik heb even snel voor je gekeken (ik heb nog een setje staan van vorig jaar) en er zit geen reservelont aan. Deze hebben als productiejaar 2012, hoe het met die van dit jaar zit weet ik niet.
Heb ooit gelezen op het forum dat deze cakes opgerold zitten dus dat de finale in het midden zit. Daarom kan er geen reservelont aan de cakes bevestigd worden.
Heb ooit gelezen op het forum dat deze cakes opgerold zitten dus dat de finale in het midden zit. Daarom kan er geen reservelont aan de cakes bevestigd worden.