China By Night

Deze zijn ten opzichte van vorig jaar verbeterd. De spinners van de spinnercake zoefden echt bij het stijgen. Blauw-goud combinaties waren eveneens voller. Blauw-wit combinatie had grote spreiding.

Mooiste zou zijn als je nog iets van korting kan krijgen als je meerdere kartonnen afneemt, dan is deze set zijn geld meer dan waard. Zeker als je iets in show vorm wil schieten.

Filmpje van mijn kant komt later vandaag. :bye:

Deze zijn ten opzichte van vorig jaar verbeterd. De spinners van de spinnercake zoefden echt bij het stijgen. Blauw-goud combinaties waren eveneens voller. Blauw-wit combinatie had grote spreiding.

Mooiste zou zijn als je nog iets van korting kan krijgen als je meerdere kartonnen afneemt, dan is deze set zijn geld meer dan waard. Zeker als je iets in show vorm wil schieten.

Filmpje van mijn kant komt later vandaag. :bye:

As promissed. In about 45 min :D

135 voor een karton, twijfel er wel erg om aangezien ik dit ook betaalde voor de big 19, twijfel omdat ik zo 24x een 19 shots pot heb en ik ben niet iemand die er meteen 3 tegelijk doet...

Kan iemand bevestigen of deze een reservelont hebben? (Las ergens iets over dat 19 shots potten geen reserve lont krijgen)

Kan iemand bevestigen of deze een reservelont hebben? (Las ergens iets over dat 19 shots potten geen reserve lont krijgen)

Ik heb even snel voor je gekeken (ik heb nog een setje staan van vorig jaar) en er zit geen reservelont aan. Deze hebben als productiejaar 2012, hoe het met die van dit jaar zit weet ik niet.

Ik heb even snel voor je gekeken (ik heb nog een setje staan van vorig jaar) en er zit geen reservelont aan. Deze hebben als productiejaar 2012, hoe het met die van dit jaar zit weet ik niet.

Heb ooit gelezen op het forum dat deze cakes opgerold zitten dus dat de finale in het midden zit. Daarom kan er geen reservelont aan de cakes bevestigd worden.

Heb ooit gelezen op het forum dat deze cakes opgerold zitten dus dat de finale in het midden zit. Daarom kan er geen reservelont aan de cakes bevestigd worden.

Dat is waar maar tegenwoordig beginnen ook de 19s reservelonten te krijgen aangezien de big 19 dit jaar ook 2 lonten heeft. Verwacht dat CBN volgend jaar ook een reservelont heeft

Vanavond deze set weer voorbij zien komen op de demo bij Kuiper Koekange en een rectificatie van mijn kant is toch wel op zijn plaats, dus bij deze. Een aantal berichten terug was ik nogal kritisch over deze set cakes. Op de Royal demo vond ik ze namelijk tegenvallen (karig gevulde boeketten) en daar blijf ik ook bij, maar vanavond presteerden deze bakjes gewoon wel goed. Prima burst en de boeketten waren ook veel beter gevuld dan op de Royal demo een paar maanden geleden. Als ze in de straat presteren zoals ik vanavond heb gezien dan is dit gewoon dik waar voor je centen.

Gisteren deze set gezien bij de demo van orthen. Ben blij dat ik deze set 2x heb! Wat ik alleen vreemd en jammer vind is dat er 1 cake bij zit die veranderd is. De cake die nu blauw met witte blinkers heeft. Deze cake verschilt op sommige demo's. Wie weet welke versie we nu uiteindelijk krijgen?

Back
Bovenaan