China By Night

ik vind het best een leuk pakket zo, maar je moet wel goed in de gaten houden dat het een prijs kwaliteit pakket is. Voor de prijs die je betaalt is het echt wel goed, maar het haalt het wat mij betreft niet bij super 6-19. Nu is het wel zo dat ik nu vanaf filmpje beoordeel en dat ik er dus compleet naast kan zitten.
Volgend jaar ga ik hem er bij nemen en kijken of het mij ook zo overtuigd als het iedereen doet.
ik ben benieuwd.
Leuk, nu al lijstjes maken.
greetzz

Ik denk zeker dat dat jou gaat overtuigen vanuit mijn eigen ervaring. Supercakes, en wat betreft jou vergelijking met de super 6 19, ben je daarmee veel duurder uit!! Vooral als je de China by Night met korting scoort neemt niet weg dat de super 6 19 ook uitstekend is hoor want ook die had ik. Maar probeer ze komend jaar maar je krijgt er absoluut geen spijt van dat verzeker ik je. Hoop wel en dat is ook weer zo dat de China by Night omdat die nu zo succesvol is niet gigantisch in prijs gaat stijgen want dat kan ook zomaar weer. Aan de andere kant weet Wolff ook wel weer wat prijzen zijn!! Ja toch...

Zeer nette cake's inderdaad, ik had de set doorgelont zodat ze na elkaar af gingen, leuk als tussendoortje toen mijn gasten buiten stonden te roken,
burst is hard en effecten waar groot en afwisselend, en dat uit die kleine potjes,
erg goed betaalbaar, voor een euro of 55 aangeschaft!
de kans is groot dat deze set er weer komt dit jaar, misschien wel meerdere malen.

Top pakket dit, al jaren fan van maar dit jaar was ik zeker verrast!

Een reserve lont op dit pakket zou ik nog wel een verbetering vinden.

Zit er nu wel of geen reserve lont aan elke cake?

Er zit geen reserve lont aan. 19 shots cakes eindigen in het midden. De tubes zijn als het ware opgerold en daarom is het niet mogelijk dit toe te passen.

Er zit geen reserve lont aan. 19 shots cakes eindigen in het midden. De tubes zijn als het ware opgerold en daarom is het niet mogelijk dit toe te passen.

Dat is wel jammer voor als je ze wil doorlonten.
nu moet je filmpjes kijken en inschatten hoe lang de cake duurt.
Dan knip ik me visco op de juiste lengte om de tijds duur van de cake te over bruggen.
want tegelijk schieten vind ik zonde, daar is dit pakket te mooi voor!

Dus Royal, ik hoop dat jullie dit in de toekomst bij de nieuwe badge kunnen aan passen.

Afgelopen jaar voor een leuk prijsje de 2011 versie gekocht maar kreeg uiteindelijk gewoon de 2012 versie. Helaas zijn ze blijven staan met o&n dus aankomend jaar mogen ze de lucht in.

IMG_0388.jpg

@ Gizmo ik zie op jullie site van 89,95 naar 75 staan, Is de advies prijs dan weer verhoogt met 5 euro vanuit royal ? ( Moet zeggen dat royal sinds vorig jaar dan nogal redelijk stijgt :(

Zo te zien is deze serie wel weer veranderd t.o.v. vorig jaar als het filmpje van Gizmo75 en Dmenrapstar met elkaar vergelijkt.

@ Gizmo ik zie op jullie site van 89,95 naar 75 staan, Is de advies prijs dan weer verhoogt met 5 euro vanuit royal ? ( Moet zeggen dat royal sinds vorig jaar dan nogal redelijk stijgt :(

Sorry, ik had deze vraag even gemist i.v.m. vakantie! Wij volgen de prijsstellingen van onze leveranciers. Hieruit is naar voren gekomen dat de aanbiedingsprijs dit jaar EUR 75,00 bedraagt. Vergeleken met het Buurtassortiment natuurlijk nog steeds een strakke prijs, die zit dit jaar al op minimaal EUR 95,00!!

Zo te zien is deze serie wel weer veranderd t.o.v. vorig jaar als het filmpje van Gizmo75 en Dmenrapstar met elkaar vergelijkt.

Ik zie inderdaad wel wat verschil en dat is niet geheel toe te schrijven aan verschillende camera's en afstanden. Maar.... de nieuwe productie 2013 was tijdens de demo onlangs nog niet binnen! Alles wat tijdens de demo geschoten is was nog van productiejaar 2012 of eerder. Misschien dat Royal hier iets over kan zeggen? Of anderen met ervaringen met dit product?

Misschien ben ik een beetje roestig, maar is dit niet prijsbinding en bij wet verboden??
Wellicht interessant: http://nl.wikipedia.org/wiki/Prijsbinding

Huh? Wij hebben als nieuwe Royal-winkelier navraag gedaan bij onze leverancier over wat zoal gangbaar is als aanbiedingsprijs. Dat heeft volgens mij niets met de tekst uit jouw link te maken hoor. Maaruh, als jij liever de adviesprijs wil betalen van EUR 89,95 horen we dat natuurlijk graag! :wink:

Paulus doelt erop dat €75,- de minimale prijs is die dit pakket moet hebben. Er zal geen enkele winkel zijn die hem lager aanbiedt dan 75 euro, "want anders..."

Paulus doelt erop dat €75,- de minimale prijs is die dit pakket moet hebben. Er zal geen enkele winkel zijn die hem lager aanbiedt dan 75 euro, "want anders..."

Zo zwart/wit is het nu ook weer niet. Royal Fireworks vraagt veel meningen van winkeliers om zo tot een reële marktconforme adviesverkoopprijs te komen. Om de positie en de marge van het product nog redelijk in stand te houden is 75 een mooie grens voor dit artikel. Zo kan de winkelier zelf kiezen om te gaan voor de volle mep, of voor een in mijn ogen mooiere verkoopactieprijs.

Heren, dit is ter info en niet mijn bedoeling om hier een ingewikkelde discussie van te maken - het is ook niet mijn bedoeling om er één persoon / winkel / importeur specifiek uit te pikken - mijn opmerking is algemeen bedoeld, maar de zinsnede die ik aanhaalde kwam hierbij goed overeen.

Het gaat mij ook niet er over of 75,- wel of niet een goede prijs is (al heb ik vorig jaar 55,- betaald, maar goed).

Je ziet echter bij diverse producten, denk aan china by night, buurt assortiment, een aantal rubro boxen, en vast nog meer, dat je bij geen enkele winkel een andere prijs vindt lager dan 75,- in het geval van China by Night bijvoorbeeld.

Als er dan wordt gezegd dat de aanbiedingsprijs door de leverancier op 75,- is gesteld, dan lijkt dat heel erg overeen te komen met de tekst in de link die ik heb toegevoegd:

"Bij verticale prijsbinding legt de fabrikant aan de detaillist een vaste verkoopprijs of een minimum verkoopprijs op."

En dat is: "In de Europese Unie is prijsbinding verboden op grond van art. 81 van het EG-verdrag"

Nogmaals - het is niet mijn bedoeling iemand te flamen of iets dergelijks - wel denk ik dat dit handige info kan zijn, en of het nu wel of niet zo is, de bewoording kwam wel zo over op mij ;)

Iemand enig idee hoe hoog zo'n cake is ongeveer? Ze zijn veel kleiner dan het buurtassortiment?

Iemand enig idee hoe hoog zo'n cake is ongeveer? Ze zijn veel kleiner dan het buurtassortiment?

ik neem aan dat je de grotte van de pot zelf bedoelt niet het boeket zelf

maar het is een tijd geleden dat ik deze heb gehad maar ik gok zo 18 cm ongeveer

Back
Bovenaan