Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik vind het best een leuk pakket zo, maar je moet wel goed in de gaten houden dat het een prijs kwaliteit pakket is. Voor de prijs die je betaalt is het echt wel goed, maar het haalt het wat mij betreft niet bij super 6-19. Nu is het wel zo dat ik nu vanaf filmpje beoordeel en dat ik er dus compleet naast kan zitten.
Volgend jaar ga ik hem er bij nemen en kijken of het mij ook zo overtuigd als het iedereen doet.
ik ben benieuwd.
Leuk, nu al lijstjes maken.
greetzz
Zeer nette cake's inderdaad, ik had de set doorgelont zodat ze na elkaar af gingen, leuk als tussendoortje toen mijn gasten buiten stonden te roken,
burst is hard en effecten waar groot en afwisselend, en dat uit die kleine potjes,
erg goed betaalbaar, voor een euro of 55 aangeschaft!
de kans is groot dat deze set er weer komt dit jaar, misschien wel meerdere malen.
Top pakket dit, al jaren fan van maar dit jaar was ik zeker verrast!
Een reserve lont op dit pakket zou ik nog wel een verbetering vinden.
Er zit geen reserve lont aan. 19 shots cakes eindigen in het midden. De tubes zijn als het ware opgerold en daarom is het niet mogelijk dit toe te passen.
@ Gizmo ik zie op jullie site van 89,95 naar 75 staan, Is de advies prijs dan weer verhoogt met 5 euro vanuit royal ? ( Moet zeggen dat royal sinds vorig jaar dan nogal redelijk stijgt :(
Zo te zien is deze serie wel weer veranderd t.o.v. vorig jaar als het filmpje van Gizmo75 en Dmenrapstar met elkaar vergelijkt.
Wij volgen de prijsstellingen van onze leveranciers. Hieruit is naar voren gekomen dat de aanbiedingsprijs dit jaar EUR 75,00 bedraagt. Vergeleken met het Buurtassortiment natuurlijk nog steeds een strakke prijs, die zit dit jaar al op minimaal EUR 95,00!!
Misschien ben ik een beetje roestig, maar is dit niet prijsbinding en bij wet verboden??
Wellicht interessant: http://nl.wikipedia.org/wiki/Prijsbinding
Paulus doelt erop dat €75,- de minimale prijs is die dit pakket moet hebben. Er zal geen enkele winkel zijn die hem lager aanbiedt dan 75 euro, "want anders..."
Iemand enig idee hoe hoog zo'n cake is ongeveer? Ze zijn veel kleiner dan het buurtassortiment?