China By Night

Deze zou wel eens de strijd aan kunnen gaan met het Buurtassortiment.

25 sept zullen we het zien.:p

Als dit een goede tegenhanger kan worden van het Buurtassortiment betekend dat, dat t met de prijs ook wel goed zal zitten. ben benieuwd naar de uitwerkingen en kwaliteit maar met royal zal dat wel goed zitten.

Onze neefjes zijn net weer weg en we hebben rode oren gekregen van al de vragen.

Hoe zwaar is het pakket
Hoe lang duurt het pakket
Hoe lang moeten we nog wachten tot we China by Night mogen afsteken
Hoeveel kruit zit er in China by Night

Al dat soort vragen...

Ook de vraag die wel 30 keer gesteld werd, wat kost het China by Night pakket?:bonk:

Nou we zullen ze verrassen voor dat ze in huis zijn posten we hier dan maar een indicatie, we zijn dan benieuwd hoe ze zullen reageren.

Als onze neefjes vanaf nu tussen €3,30 en €3,75 per week sparen dan zitten ze 99% goed.:)

Helpen we ze op deze manier ook af van al dat snoepen wat ze met hun zakgeld doen.

Groeten,:bye:

Team Royal Fireworks
www.royalfireworks.nl

Dat is een zeer goede prijs voor 6 cake's.
Nu nog afwachten hoe de cake's zijn, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het daar niet aan gaat liggen.
Jullie maken de keuzes voor dit jaar niet makkelijker :wink:

De keuze wordt dit jaar zeker niet makkelijk. En als ik Einstein naast me even vraag wat de prijs ongeveer wordt komt dat ook helemaal goed. Jullie zijn goed bezig!

Weer een leuke prijs indicatie en een leuke aflevering:p
Maar hoeveel neefjes hebben jullie nou weggestuurd?

Alvast bedankt

Het is maar goed dat de neefjes dan zoveel vragen hadden.
Mooie effecten,mooie prijs,mooie pakket:)

Nog geen 80 euro voor 6 maximaal gevulde 19shots potten? Als ze allemaal even kwalitatief zijn als dat eerste filmpje, dan vind ik dat toch wel een zeer mooi prijsje. Daar doe je het in België niet eens voor.

Ik ga jullie gehele assortiment maar eens in de gaten houden.

Royal Fireworks kennende weet ik bijna zeker dat zij met dit pakket een bijzonder goed pakket op de markt gaan brengen.
De prijs is nu bekend, nog minder dan 15 euro per cake.
Ik ben ontzettend benieuwd naar de films, maar nog meer naar de live uitvoering
Wordt dit pakket op de demo van 25 september geshowd?

Ik vind dat de 6 stuks 19 schots potten altijd al een gat in de markt is geweest. Deze cakes presteren 9 van de 10 keer heel goed, schieten lekker door en hebben een finale. En met een prijs van ongeveer 15 euro (misschien minder!) dan zit het echt wel goed.

Neem een voorbeeld aan de Z05A/B/C die vanaf 4/5 jaar geleden al razend populair waren, en nu ook bij Pyrostar een pakket is. En in Nederland hebben we al 2 jaar het Buurtassortiment XXL dat vorig jaar vernieuwd is, en ook geweldig goed is!

Royal keep on going strong! Deze succesformule in een royaal jasje word ongetwijveld om je vingers bij af te likken! Een potentiele koper heeft zich hier gemeld!

Dit setje ziet er veelbelovend uit :)
Het is nog even wachten op de demo's, maar 6 goed guvulde cakes voor zo'n goede prijs, zit meestal wel snor. Mooie labels ook trouwens. Dit setje ga ik zeker op de korrel houden.

Ik vind het overigens ook mooi om te zien hoe jonge importeurs, zoals Royal & Rubro, flink aan de weg timmeren en daarnaast ook de moeite nemen om rechtstreeks contact te houden met de freaks op het forum. Erg leuk, dank daarvoor!

Dit vind ik een geweldig samengesteld pakket: er zitten heel diverse effecten in, en je mist eigenlijk niks. Heel erg goed, met een dealer in de buurt komt deze op de wenslijst.

Dit pakket is gisteren op de demo geschoten, cake voor cake
En ik vond dit pakket een van de hoogtepunten van de avond.
Omgerekend slechts 12,50 per cake, absoluut geen geld voor een pakket met topcake,s met uiteenlopende effecten
Absolute aanrader.

Ben heel erg benieuwd naar filmbeelden hiervan.
Ben al jaren gek van 19 shots cakes, vooral in een pakket van 6.
Dat doet het altijd erg goed!
Prijs is ook echt geweldig!
Yeah Royal! :D

Dit vond ik een leuk assortiment voor dat geld, €12,50 per cake is natuurlijk altijd interessant. :p Vond er 2 iets mindere cakes in zitten, 2 cakes die goed waren en 2 toppers, dus ja, ik vind het zeker iets om te onthouden. :)

Back
Bovenaan