Changing palmtrees

moontan

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Changing Palmtrees
Bruto Gewicht: 5000 gram
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 25 shots
Effectomschrijving: 25 schoten,, zilveren komeetstaarten die eindigen in gekleurde palm boeketten met een harde knal
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €57,50

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Changing-Palmtrees.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Rob, bedankt voor je films, toch wil ik je vragen om je mening direct toe te voegen waar mogelijk aan de cakes, want jij hebt inmiddels genoeg ervaring om goed te oordelen. :) Hebben we absoluut wat aan! :wink:

Ziet eruit als een goede cake, mooie effecten in waaiervorm, al zie ik het idee achter dat laatste salvo niet helemaal, doet die geen afbreuk aan het "volle effect" van de eerdere salvo's? :rolleyes:

Rob, bedankt voor je films, toch wil ik je vragen om je mening direct toe te voegen waar mogelijk aan de cakes, want jij hebt inmiddels genoeg ervaring om goed te oordelen. :) Hebben we absoluut wat aan! :wink:

Ziet eruit als een goede cake, mooie effecten in waaiervorm, al zie ik het idee achter dat laatste salvo niet helemaal, doet die geen afbreuk aan het "volle effect" van de eerdere salvo's? :rolleyes:

Mike ik zal proberen later nog wat reacties toe te voegen, want het is al gigantisch veel werk om op 2 websites alles te plaatsen. Maar komt goed! Voorlopig ff alleen filmpjes als je het niet erg vind, want ik heb hier nog een gigantische "stapel" filmpjes liggen om te bewerken / uploaden :D

Back
Bovenaan