Century Show XXL *NIEUW 2025*

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 2525
Artikelnaam: Century Show XXL
Bruto Gewicht: 22 kg
Netto Kruitgewicht: 1221+1055 gram
Aantal Schoten: 221 schoten
Effectomschrijving: Dit is dé eindshow van de 21e eeuw! Maar liefst 221 schoten bij elkaar gecombineerd in een dubbele compound. Opbouwend tempo in een meesterlijke show van 2 minuten lang!
Tube diameter: 20 + 25 + 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €349,95

2525-Century-Show-XXL-B.png

Hoe denkt Wolff in vredesnaam concurrerend te kunnen zijn met zo'n relatief standaardbak, niet finalewaardig ook nog want tempo niks bijzonders, voor zo een gigantische prijs!? Iedereen zou dan toch eerder gaan voor een wel Great Wall oid?

Hijs best ok hoor, daar niet van, maar finalebak van de eeuw ammereet ja qua prijs misschien...is maar 2,2kg nem!!

serieus ?? belachelijk gewoon ,als ik het zo bekijk zijn alleen de oude producten van wolff nog leuk mits je ze voor een redelijke prijs nog kan vinden , ze schoten zichzelf naar mijn idee al in de voet met de belachelijke prijzen voor de elitemark lijn en blijkbaar hebben ze er niets van geleerd of aangetrokken en gewoon pakken wat je kan pakken als bedrijfsstrategie ingevoerd ,zie mezelf niets nieuws kopen van wolff dit jaar !!!!

en wat ik nog triester vindt is dat het ook wel een hele dikke middelvinger is naar alle trouwe klanten die jaren lang hun geld hebben uitgegeven aan wolff producten ,alsmede naar wellicht de wederverkopers /ondernemers die dus nu geconfronteerd worden met deze onzin ,wolff heeft genoeg vet op de botten om straks lekker naar de duitse markt te verschuiven maar je zou als kleine mkb ér maar afhankelijk zijn :confused:

Heb nog een andere video van deze gezien, gefilmd als je eronder staat. Dan komt ie nog beter tot z’n recht, beetje Riakeo vibes!
riakeo vibes ??? dan moet je wel een heel lekker pilletje of iets dergelijks er bij genomen hebben ,sorry man maar ,serieus ?????? en ja ik begrijp dat jij een wolff dealer bent en je vinger zeg maar in de dijk wilt steken maar kom op man

Misschien bied feestje hem aan voor €100
denk dat ze het graag zouden doen maar de mogelijkheid daar niet toe hebben ,mijn kritiek is dan ook echt alleen richting wolff gericht he in deze ,je zou maar als dealer een lange relatie hebben opgebouwd met wolff als verkooppunt met misschien wel een heel groot deel van je assortiment ,dan vindt ik persoonlijk dat je als dealer toch echt wel voor het laatste jaar (mogelijk) echt genaaid wordt voor je vertrouwen en lange zakelijke relatie door wolff met deze producten in verhouding met de prijzen ,begrijp en verwacht ook geen eerlijke reactie op dit standpunt van leveranciers maar kan het denk ik zelf wel invullen,margetechnisch zal er geen verschil in zitten of wellicht zelfs nog wel minder als voorgaande jaren

ze schoten zichzelf naar mijn idee al in de voet met de belachelijke prijzen voor de elitemark lijn en blijkbaar hebben ze er niets van geleerd of aangetrokken en gewoon pakken wat je kan pakken als bedrijfsstrategie ingevoerd ,zie mezelf niets nieuws kopen van wolff dit jaar !!!!
Zolang Jan met de Pet het gewoon aftikt en enkel een handjevol freaks loopt te morren. Niks aan de hand, toch?

Zolang Jan met de Pet het gewoon aftikt en enkel een handjevol freaks loopt te morren. Niks aan de hand, toch?
ja daar denk ik zelf toch net effe iets anders over eerlijk gezegd ,maar ja als je wilt laten naaien zou ik zeggen buk lekker voorover 😁😂 met een beetje mzzl krijg je nog een kusje ook :d:d:cool:

Ik laat me niet door wolff naaien, los van dat het strafbaar is.

Ik koop het gewoon niet, ben ik ook niet genaaid.
hee mijn idee man ,lekker laten lopen,schijnt wel dat het een beschermde diersoort is he dus dat voordeel hebben ze ook nog eens 😂 😂 :thumbup: (en ik bedoelde ook als jan met de pet)

Back
Bovenaan