Centipede [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: BVD105
Artikelnaam: Centipede
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Stuks: 1 stuk
Effectomschrijving:
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs:
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

13374524.d970710e.560.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Spelfoutje Morris, Centipide.
Bedankt voor het plaatsen van al deze nieuwe producten in ieder geval!

Leuk concept.
Beetje Spanje in Nederland.

Maarja, ik denk dat ik voor de prijs beter een slof rotjes kan kopen...
Of rotjes aan een visco lontje.

Maar je weet het nooit he, misschien kunnen ze betere/andere/meer kruit in de knallers doen omdat het een soort mat is

Ziet dr zeker wel geinig uit. De naam doet me echter denken aan die vreselijk slechte film centipide, ofwel 1000poot. Maar misschien ga ik hem ook wel proberen.

je kan al aan de driehoek vorm zien dat er 3 rotjes tegelijk af moeten gaan.
beetje jammer dat flash niet is toegestaan en dat we met een decibel limiet zitten :P
voor 5 euro leuk voor erbij en om een x gehad te hebben maar ik verwacht geen toppert

gr

moet de politie dit wel gaan geloven dat dit dus nederlands vuurwerk nog is??

het ziet er wel anders goed uit hoor daar niet van!

Ben benieuwd wat deze moet gaan kosten, bij zena is deze iig nog steeds in de aanbieding voor 5 stuks €10. Maar daar zal deze uiteraard qua knal niet aan kunnen tippen. En qua prijs al helemaal niet haha

@ Proline ik kan je verzekeren dat dit genoeg gezeik op zal gaan leveren. Maar denk dat het alleen maar in ons voordeel kan werken. De politie weet het verschil al niet tussen een nitraat en een wondertol. Laat staan dat ze straks het legale met het illegale moeten vergelijken. Een vlinder blijft immers een vlinder, of ze moeten je dwingen om er een af te steken. Dan horen ze het verschil wel

Back
Bovenaan