Celebration Crackling XXL [NIEUW 2026]

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 7308
Artikelnaam: Celebration Crackling XXL
Aantal Stuks: 50 Stuks per VKE
Effectomschrijving: 50 knetterlinten in een origineel ratelbanddoosje! Per knetterlint maar liefst 200 schoten! Dat zijn dus 10.000 schoten bij elkaar
Kartoninhoud: 12/50
Adviesprijs: €8,99

WolffVuurwerk_7308-celebration-crackling-xxl.png

Laatst bewerkt:
Dit ziet er erg goed uit moet ik zeggen! ik bedoel of je nou dit doosje ziet staan in de schappen of dat label van de Aldi eind van het jaar... ik heb wel een lichte voorkeur😜

Even een technisch vraagje. Vroegah waren er knetterlinten van 1, 3, 5 en zelfs 10 meter. Geen idee hoeveel kruit daar in zat. Nu zijn er knetterlinten van pakweg 20cm. Is dit het maximaal haalbare in cat 1?

Ik weet hoe plakband werkt hoor, maar ik ben gewoon benieuwd naar de achterliggende reden van de huidige lengte die verkocht wordt in cat1.

Voor de ce regel had je ze van een meter. Weet niet waarom ze ze niet langer maken.
Nou ja, meest voor de hand liggende is de kruitlimiet. Voor fonteinen 8 gram dacht ik. Geen idee hoeveel dat voor een knetterlint is en wat de verhouding tussen grammage en lengte is. Vandaar mn vraag ;-)

Astro magic whip, die uitrolbare uit 2010 van een meter ofzo hadden 2.8 gram NEM stond er op
GBV had ze nog van 70cm

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan