Celebration Crackers (legale Chinese rollen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ genius, niet alleen door het buskruit. Maar ook omdat de rotjes niks voorstellen. Ze kunnen wel beter maken met buskruit en die rol!

Hier is die van Wolff 45 euro, zit zwaar te twijfelen om er één te halen. Iemand ooit die van Wolff gehad?

Ik heb met de Wolf rol Redenlijk goede ervaringen!
Het is een legale rol maar tog vond ik het Tempo erg goed!
De eindbom stelt wel weinig voor.
des Ondanks vond ik deze rol wel de 45e waard.

Ik heb met de Wolf rol Redenlijk goede ervaringen!
Het is een legale rol maar tog vond ik het Tempo erg goed!
De eindbom stelt wel weinig voor.
des Ondanks vond ik deze rol wel de 45e waard.

En gaf de rol nog een leuk rood tapijtje? ik twijfel echt erg na een redelijk positieve reactie van jou, maar een minder positieve reactie van vuurwerkgekkie:rolleyes:. Het lijkt mij gewoon gaaf om een keer zo'n rol te hebben.

En gaf de rol nog een leuk rood tapijtje? ik twijfel echt erg na een redelijk positieve reactie van jou, maar een minder positieve reactie van vuurwerkgekkie:rolleyes:. Het lijkt mij gewoon gaaf om een keer zo'n rol te hebben.

Als je een keer zo'n mat wilt hebben, dan moet je het gewoon doen:wink:
45 euro is voor een nederlandse mat niet gek duur, tenminste vergeleken met andere winkels! Als je het voor het rode tapijt doet, dan zou ik het niet doen, dan vind ik zelf dat je echt een illegale moet hebben!

Idd je moet het gewoon doen als je er graag een keer 1 zou willen, en 45 is niet duur in vergelijking met wat sommige winkels ervoor vragen.

voor de rode loper moet je een 100.00 horsebrand halen ofzo.

Nope. Er zijn dealers die deze rollen dus presenteren als 150k. Overdrijven zoals Cigarman al zegt. Maar ze worden dus wel degelijk zo aangeboden, dat is iets dat vaststaat aangezien ik deze rollen zelf ook in diverse folders ben tegengekomen.

Dit is bij alle rollen het geval, zowel NL'se als Belgische. Een belgische 100K heeft namelijk ook bij lange na geen 100.000 knallers, dit is allemaal marketing.

Mvg,
Christhunder

Zoals eerder vermeld geeft een 100k uit nederland niet echt een mooi rood tapijtje!
De Illegale rollen snipperen in het geheel!
Nl rollen snipperen net als Kanonslagen dus er blijft veel huls over!
Des ondanks vind ik de rollen van Wolf helemaal niet slecht!
Rood tapijt NEE zooi JA!
MVG 3xh

Heb ieder jaar een legale 100k mat, kost 50,- hier.
De matten uit Belgie zijn natuurlijk beter, maar het is gewoon een soort van traditie aan het worden.

Ook maar eens een legale 100k gekocht voor de fun. Het was een rol van GVB welke ik voor 39,95 gekocht had bij vechtweelde. Moet zeggen dat ik het best een geinig ding vond. Leuk tempo en knallen waren ook gewoon leuk.

dood zonde gewoon om legale consumenten rollen te kopen.
het lijkt of het heel wat is maar het pruttelt en knalt amper, er zit vaak wel eens een paar goede matten tussen maar die zijn dan kleiner qua formaat.
een illegale 100K (connector dan) is gewoon een stuk beter dan prutte prutte prut.
de klapper kunnen ze zo groot maken als ze willen maar het knalt er niet harder op als er niet meer kruit ingaat. En het probleem daarvan is precies dat het weer niet mag, conclusie: niet kopen zonde van je geld en kan je beter een paar extra potten kopen met lekkere harde bursts.

mwoa ik lees toch helaas ook veel berichten van mensen hier die er hoogstwaarschijnlijk nog nooit een in actie gezien hebben, of in ieder geval dit jaar niet. Ik had een vrij groot budget en heb voor de gein ook maar is een nederlandse hindoerol en die grootste versie chinese rol van b&w gekocht dit jaar. Uiteraard verwachte ik er helemaal niets van maar vond ze echt wel een stuk harder gaan dan het "gepruttel" wat we gewend zijn van de 90shots matjes enzo.

Ja, natuuuurlijk gaan buitenlandse rollen harder, maar ik begrijp ook niet waarom mensen die vergelijking maken, in onze rollen zit zwart buskruit, geen flash. Beetje hetzelfde als een rotje met een tt vergelijken ofzo.

Het tempo was bij alletwee de rollen die ik had ruim in orde ook.

(Ik moet er wel bijzeggen, een maatje van me heeft in het jaar dat de grotere rollen legaal werden hier er ook meteen een gekocht, en dat was echt een *****ding, maar ze zijn in ieder geval wel verbeterd.)

en naast dat, die 100k die koste hier iets van 4 tientjes, het is niet zo dat ze verschrikkelijk duur zijn in vergelijking met de belgische versie ofzo.

:bye:

Ik heb dit jaar een 100K Red Dragon van Lesli meegemaakt, en moet zeggen dat het tempo er aardig dik in zat! Was gewoon een degelijke rol.

Moet wel zeggen dat je de echte harde knallen mist, en de witte flitsen. In ruil daarvoor waren het oranje flitsen en zachtere knallen. Maar moet zeggen dat dit een echte topper was!

Heb hem geprobeerd te filmen maar was een beetje mislukt. Ik hoorde hem van een afstandje en filmde terwijl ik er naartoe rende, en dat was dus een beetje mislukt haha:)

Tja, voor het echte geweld moet je toch echt de grens over voor een goede 100k van Original of Horse Brand. Hoewel die van Horse Brand kwalitatief achteruit zijn gegaan de laatste jaren vergeleken met vroeger.

zijn de legale rollen van hardix goed of nouja (goed) want wil er dit jaar 1 proberen van hardix iemand ervaringen ? :)

zijn de legale rollen van hardix goed of nouja (goed) want wil er dit jaar 1 proberen van hardix iemand ervaringen ? :)

Deze zijn zeker aan te raden! Afgelopen jaarwisseling had ik een aantal 20k's van hardix. Het is uiteraard geen belgische mat, maar voor Nederlandse begrippen ging hij behoorlijk snel. Daarnaast was ik aangenaam verrast door de eindbom!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan