Celebration Crackers (legale Chinese rollen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ging er net eentje hier in de straat af, kon niet zien welk merk of hoeveel klapper het was.
tempo was laag, knallen waren net gewone rotjes dus niet echt spectaculair. 1 klein stukje ging die op 2 plekken aan, dat klonk al aardig. de eindbom was wel ok voor nederlandse begrippen.

toch blij dat ik dit keer een illegale 100.000 heb:D die zal zn geld meer waar zijn denk:D

Hierbij hoort toch ook de Celbration Cracker 3000

(met dubbele inhoud)

prijs : 3,99

klik hier om de foto te zien

Ja haha die dingen zijn inderdaad dubbel.

Ik had hem voor om 10 uur meegenomen uit de bunker van de Halfords. Maakte hem open en haalde 2 matten eruit. Een normale (met iets grotere knallers dan de standaard 500 klapper) en een andere mat met grote en kleine knallers.

Hij knalde goed! Had ook een goed tempo! En liet een mooie rode plek achter met echte snippers.

Verkochten we voor 2,50 per stuk! En zeker een leuk product dat het is!

Dit jaar de Shanghai rol van Wolff gekocht. Leuke rol voor zo'n 50 euro (hij is ook voor duurder te krijgen maar 50 was hier een beetje het gemiddelde).

Je moet de rol wel wat dicht bij elkaar leggen en soms een stukje over elkaar heen dan is het niet zo saai want hij is wel enkel gelaagd. Knallen vielen me 100% mee, waren geen dreunen zoals bij de Belgische rollen maar een goede vervanger voor iemand die geen illegale rol kan of wil halen.

Zou deze rol zo weer kopen.

Een buurman van 2 huizen verderop had geloof ik een 50k of een 100k Celebration Crackers

Dat ding was echt langzaam. De eindknal ging nog nieteens zo snel als een echt chinese mat normaal doet ?!

Ik had dit jaar de 150.000 van Broekhoff. En hij viel mij reuze mee. Hij plofte wel meer als de Belgische 100.000 (van zelfde lengte) maar had een redelijk tempo. Voor Nederlandse matten gewoon goed te noemen. Voor 40 euro heb ik mij er goed mee vermaakt!

We hebben ook dit soort rolletjes gehad en voor overdags is het misschien, de één is wat beter dan het andere soort. Maar over het algemeen zijn dit soort rolletjes om te janken, wat een geplop hadden we bij 1 rol. De tweede ging dan weer iets beter. Blij dat er geen 100k van gehaald is.

Op oudjaarsdag sprak ik Gerwin nog even telefonisch en die hadden de rol van Lesli gekocht. Hij was er zeer over te spreken, hij haalt het natuurlijk niet bij eentje met flash, maar hij ging razendsnel en knalde prima. :wink:

legale chinese rol

legale chinese rol

Die legale rollen knetteren zo leuk. Je hoeft ook niet bang te wezen dat je er te dicht bij staat.:p

mag ik even alle geruchten de wereld uit helpen wat betreft een 100.000 klaper
100k is in china een geluks getal denk maar niet dat er 100.000 rotjes op een mat zitten er zitten namelijk tussen 3500 en 4000 rotjes op 100k staat voor het geluidsniveau wat een mat produceert

mag ik even alle geruchten de wereld uit helpen wat betreft een 100.000 klaper
100k is in china een geluks getal denk maar niet dat er 100.000 rotjes op een mat zitten er zitten namelijk tussen 3500 en 4000 rotjes op 100k staat voor het geluidsniveau wat een mat produceert

Het klopt wat je zegt over de geluksgetallen in China, maar mag ik even een gerucht de wereld uithelpen? 100K is een afkorting (vakjargon) van 100.000 (k=1000) en heeft niets met het geluidsniveau te maken.

Welkom op VWC trouwens!

Inderdaad. 100K staat voor 100.000, is een afkorting. De Belgische variant van de 100K heeft de volgende eigenschappen:
Aantal kleine rotjes: 3290
Aantal dikke rotjes: 320
Aantal rotjes in eindbom: 59
Met dank aan onze Mattenfreak.

Lees hier goede reacties op de rollen van Lesli en Beko.

Anderen dit jaar nog ervaringen met legale rollen gehad? Meningen over welke goed zijn en waarom?

De 100 000 rol van B&W was best goed, knalde voor mijn gevoel net iets harder dan de rol van Lesli ( red dragon 100 000 )
Voor Nederlandse begrippen zijn dit leuke rolletjes.

Heb afgelopen O&N 2 rollen van B&W gezien en 1 van wolff. Die van B&W hadden 2x zoveel tempo en knalde ook stuk harder en hadden ook nog een hardere eindbom.

Welke is dus aan te raden? Ik wil de gene met het hardste tempo en de hardste knallen ( ik weet dat belgische rollen harder zijn, ik heb genoeg ervaring met vuurwerk haha ). Maar om privé redenen steek ik dit jaar namelijk alleen Legaal af, en wil er dus het beste van maken.

Oja, hij moet trouwens niet te duur kosten, voor boven de 60 zoek ik liever iets anders.

Zijn hier nou nog geen filmpjes gepost of hoe zie ik dat.. nou hier dan!!
ik heb afgelopen jaar de Reddragon 20.000 en Reddragon 100.000 van Lesli gehad. van de laatst genoemde rol zie je hieronder mijn straatfilmpje

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Sjongejonge, en dat is dan één van de beteren? Wat een sloom gepruttel zeg, dan houd ik m'n geld toch liever in m'n zak. Dan maar geen rol dit jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan