Celebration Crackers (legale Chinese rollen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op dit moment mogen er inderdaad ratelbanden die volgens de Europese regels categorie 3 zijn, maar Nederland heeft die indeling in categorieën nog niet ingevoerd. Wanneer Nederland de wetgeving zo gaat aanpassen dat die aansluit bij de Europese regels (uiterlijk 2017) dan kan het zijn dat er sommige dingen worden toegestaan die eerder niet mochten (zoals 75-grams pijlen) maar het kan ook zijn dat er dingen worden verboden. We hopen natuurlijk dat er lekker veel wordt toegestaan en de Europese regels bieden daar zeker ruimte voor.

Europese regels zijn helaas niet altijd Nederlandse regels.:rolleyes:

Dus als ik het goed gelezen heb en begrepen zijn de rollen van rubro en gbv de betere die te koop zijn ?

Maar, je komt van een koude kermis thuis als je een zilverkruit rol als vergelijkingsmateriaal hebt :) Het blijft sneu wanneer je een 'echte' chinese rol aansteekt nadat de trotse buur een "illegale' rol bij de fietsenwinkel heeft gekocht.

Maar, je komt van een koude kermis thuis als je een zilverkruit rol als vergelijkingsmateriaal hebt :) Het blijft sneu wanneer je een 'echte' chinese rol aansteekt nadat de trotse buur een "illegale' rol bij de fietsenwinkel heeft gekocht.

Ik weet het verschil in een Belgische en een Nederlandse rol :D:wink:
Dit is meer gewoon voor de lol erbij.
Maar zag een rol van rubro voor 29,95 en die van gbv greenfuse 25,95. Vandaar mijn vraag: Welke van de 2 :D

Laatst bewerkt:
:) dan is het goed. Steeds meer onwetenden denken een echte rol te krijgen. Haha.

Tja, knallen doen ze niet. Voor een beetje tempo ploffen is het leuk!

Ik heb elke jaar wel de Mega Celebration XXL Red Fuse van gbv vuurwerk vind het prima rollen voor die prijs

dit jaar kosten ze 39.95 prima prijs voor zo rol heb dit jaar 6 van die rollen :)

Gave foto. Eerlijk gezegd ben ik pas vorig jaar begonnen met deze rollen, achteraf natuurlijk spijt dat ik het jaren eerder niet had gekocht. Blijft gaaf , zo'n grote mat uitrollen en de rotzooi nadien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan