Cees van der Horst Breda

We hebben nog een paar Crueltractions, evoboxjes, platinum gold crystal en Osirisen die vrij zijn gekomen uit reserveringen.

Wees er snel bij.

Voor alle freaks natuurlijk de nog de beste wensen hier! We hopen dat jullie een geweldige jaarwisseling hebben mogen beleven.

Wij hebben in ieder geval erg genoten. BredaVuurwerk kan terug kijken op een meer dan geslaagde periode. De freakactie in samenwerking met Freakpyromaniacs was weer een groot succes. Alle freaks die onze kant op kwamen willen we dan ook heel hartelijk danken.
We merken wel dat steeds meer freaks onze kant op komen, daar zijn we ook erg blij mee. Om er voor te zorgen dat het allemaal soepel blijft verlopen, zullen er enkele wijzigingen gaan plaatsvinden mbt afhalen van outlet en de freakbestellingen. Maar daar over later meer.

Wat kunnen jullie dit jaar van ons weer verwachten?
Zeer binnenkort openen we weer onze mega outlet. Met kortingen tot wel meer dan 70%. Na de zomer (medio september/oktober) start er wederom een freakactie. Daarnaast was de freakavond een groot succes. Vele freaks zorgden voor een gezellige avond vol vuurwerk. Reden genoeg om dit jaar hiermee nog groter uit te pakken.

Hallo Breda vuurwerk,

Gezien ik een super toffe prijs in ontvangst heb genomen heb ik uiteraard niks te klagen, maar ik wilde wel een kleine opmerking maken over de service die, op het moment dat ik kwam, te wensen overliet.

Ik was de 29ste rond 11 uur in de ochtend bij jullie. Ik was samen met mijn vader, ik had al verteld dat jullie een toffe winkel hadden, goed personeel en erg aardig etc. Mocht het geval dat het binnen ontzettend druk was, echt absurd druk, zeker gezien het feit jullie letterlijk buren zijn van 2 andere vuurwerk dealers.
Enfin, er stonden 2 mensen in de winkel zelf te werken, maar een ervan stond te kijken wat de ander aan t doen was, en die andere was ook maar wat aan het rondlopen. Ik stond aan een balie, en 2 andere balies waren ook bezet door mensen met een vraag. Iemand vroeg wat het Royal Pakket inhield, ik zag direct enkele cakes eronder staan, enkel van royal, en nam aan dat het die cakes betrof, de beste man ging echter naar achter om te vragen wat er in het pakket zat. Al met al wordt het verhaal al langer dan ik eigelijk wilde..
Ik dik een kwartier gewacht terwijl een jongeman 2x tegen me zei, er komt zo iemand, en ging toen iemand anders ging helpen terwijl ik er al langer stond... Heel wazig allemaal. Ik vroeg toen naar Luuk, maar helaas kwam hij pas later op de middag.

In ieder geval was er gewoon te weinig (kundig) personeel. Ik hoop dat ik gewoon met op het verkeerde momentje van de dag kwam, want gezien jullie klandizie zijn jullie erg klantgericht en goed bezig!!

Wilde het graag toch kwijt omdat ik er zelf over verbaasd was, maar ook zodat jullie er eventueel iets aan kunnen doen om zo'n situatie in vervolg tegen te gaan.

EDIT:
Er is ondertussen al contact geweest en het een en het ander uitgelegd. Inderdaad kunnen zulke momentopnamen gebeuren, zeker gezien jullie al vanaf 00:00 bezig waren!

Laatst bewerkt:
Afgelopen week gewerkt bij Cees van der Horst in der verkoop. Erg leuke week gehad, hard werken, leuke collega's en leuk contact met de klanten. Jammer baassie123 dat je dit zo ervaren hebt (was er zelf die dag ook pas vanaf 12.00), want dit is dan wel een incident geweest.

Hier nog wat foto's die ik heb geschoten deze dagen.

20151228_185659.jpg

20151229_150746.jpg

20151230_131706.jpg

20151230_150340.jpg

20151231_115821.jpg

ATTACH=CONFIG]27394[/ATTACH]

Bijlagen

• 20151231_150241.jpg
    20151231_150241.jpg
    136,8 KB · Weergaven: 0
Ik heb op de freak uren enkel heel hard werkende mensen gezien. Dat was prima geregeld. Uiteraard eventjes moeten wachten, maar iedereen kan onmogelijk tegelijk geholpen worden. De heren die aan het werk waren, hadden er volgens mij al een dag sjouwen op zitten en gingen door tot 03:00 in de nacht.

Ik kan in ieder geval niet wachten tot de mega outlet online komt, want de bestelde toppers van dit jaar bestel ik hier graag nog een keer.

Ik was er rond de 1:15 op de nacht van 28 op 29 december en toen was het zeer rustig! Een paar freaks werden geholpen en nog een paar waren een beetje aan het rond kijken wat ze erbij wilden nemen. Ik werd direct geholpen en had in 1 minuut mijn bestelling gekregen! Had nog iets erbij besteld en was zo binnen 10 minuten weer in de auto. Heb zelden zo'n goede service gehad in een vuurwerkwinkel en ik zal dit jaar zeker weer bij jullie bestellen. Alles ging heel soepel met bestellen en de keuze uit producten was ook zeer ruim. Ik ben benieuwd naar de mega outlet!

Ik ben ook tijdens de losse verkoop op dinsdag rond 10uur wat vuurwerk komen kopen, heb ook het personeel gebrek gemerkt op dat moment. Ook werd ik geholpen door een nieuwlid van jullie, hij wist niet goed van hoe en wat, maar toch ben ik tevreden. Dit jaar mijn grootste bestelling gedaan in Orthen, daar kreeg ik een namaak Cruel Traction mee en heb ik 6 artikelen als vervanger gekregen, omdat het op was of niet meer in het assortiment zat. Als ik er nu over nadenk word ik laaiend over die namaak cruel traction. Daarentegen weet ik dat jullie wel altijd geven wat jullie verkopen op de site en geen nep spul meegeven, ga dus volgend jaar nergens heen. Ben er weer bij in 2016/2017 net als voorgaande jaren hoor! Ook verheug ik mij op jullie mega outlet.

gegroet

P.s. Dit is mijn ervaring betreft Orthen, overigens mijn 2e/3e jaar dat ik er kom, voorheen geen problemen mee gehad.

Freak Outlet BredaVuurwerk 2016

Goedenavond,

We waren al op 4 januari klaar voor de outlet. Door een technisch probleem met de website duurde het helaas erg lang. Gelukkig is het allemaal goed gekomen en gaan we de komende maanden knallen met een mega outlet. De outlet is via de alom bekende website www.bredavuurwerk.nl te bezichtigen.

Minimale bestelbedrag van 25 euro
Dit jaar hebben we het minimale bestelbedrag verlaagt naar 25 euro. We willen het graag voor iedereen laagdrempelig houden.

Alles wat je koop is fysiek bij ons aanwezig
Het vuurwerk wat in de outlet wordt aangeschaft hebben we fysiek ook liggen. Dus koop je nu bijvoorbeeld een Gravity, Willow Time of een Osiris. Dan weet je dat het er nu ligt en het nooit een 2016 batch zal zijn. Mochten er nog vragen zijn over speicieke jaartallen en batches. Stel ze gerust.

VuurwerkMania + aanvullingen
Afgelopen jaar hebben we voor het eerst vuurwerkmania verkocht. Dit is ons goed bevallen. Kwalitatief goed vuurwerk voor een mooie prijs. Reden genoeg om wat extra voorraad beschikbaar te stellen in de outlet. Vuurwerkmania komt eind volgende online. Daarnaast zullen we nog wat Evolution inkopen. Eventueel ook andere merken, houd de site dus goed in de gaten.

Vragen en opmerkingen mogen hier gesteld worden. Natuurlijk kan er ook gemaild worden naar [email protected].

www.bredavuurwerk.nl

Ziet er goed uit daar dit jaar voor het eerst maar eens een freak bestelling doen denk ik ziet er aantrekkelijk uit!!

Zeau! Eerste bestelling de deur uit! Ik heb nu al zin in 23:55 28-12-16.
Heerlijk rond 00:15 m'n Nissan Micra vol stampen.

Voor het eerst hier ook besteld. Ben benieuwd! Goeie aanbiedingen in elk geval. En 1e bestelling van het jaar is dus ook maar weer de deur uit :cool:

Momenteel hebben ze het bij bredavuurwerk nu erg druk met www.feestkledingbreda.nl (de grootste feestkleding winkel van breda en omstreken).

Maar we hebben nog iets voor jullie geregeld.

We hebben de Spectacle Show 100 en de Spectacle Show 120 weer toegevoegd aan de voorraad. Allebei met het productiejaar 2015.

Wees er snel bij! OP = OP.

Gratis vuurwerk tijdens de Olympische Spelen! Profiteer tot 11 augustus van deze actie! Speel mee met het Olympische Spelen-Spel en ontvang gratis vuurwerk bovenop de outlet kortingen!

2mrsk06.jpg

Goedenavond Freak,

Deze maand hebben we een fantastische demo mogen beleven van Pangu Fireworks. Wij gaan dit merk dit jaar zeker aan onze klanten aanbieden. Meer nieuws hierover in augustus. Nu staat er iets anders in het vizier. De Olympische Spelen gaan volgende week van start. Wij van BredaVuurwerk kijken hier erg naar uit. Om deze editie extra spannend te maken hebben wij een toffe actie voor jullie in petto. Hoe meer medailles de Nederlandse equipe wint, hoe meer GRATIS VUURWERK jullie ontvangen.

6f4484.png

http://www.bredavuurwerk.nl/stunt-aanbiedingen.html

Hoe speel je mee?

Plaats een bestelling in onze outlet gedurende de periode van 27 juli t/m 11 augustus. Geniet van enorme kortingen tot wel 75% (de outlet eindigt in september, dus profiteer van deze kans om zowel flinke kortingen als gratis vuurwerk te ontvangen).
Op basis van je aankoop bedrag(-en) in de periode van 27 juli t/m 11 augustus ontvang je voor iedere Nederlandse medaille gratis vuurwerk.

Iedere gouden medaille levert je 1% gratis vuurwerk op, een zilveren medaille 0,50% en een bronzen medaille 0,25%. Gedurende de spelen van 2012 behaalde Nederland 6 gouden, 6 zilveren en 8 bronzen medailles. Dit zou 11% gratis vuurwerk zijn, 11% gratis vuurwerk boven op de outlet-prijzen. Maar dit jaar gaat Nederland voor nog meer medailles!

Binnen een week na de Olympische Spelen ontvang je een e-mail met het bedrag waarvoor je gratis vuurwerk kan uitzoeken. Het gratis vuurwerk kun je uitzoeken bij het afhalen van je bestelling.

261p0t5.jpg

Binnenkort meer nieuws!
Team Bredavuurwerk

Wat een geweldige actie zeg, bovenop de al scherpe prijzen.
Leuk idee en geeft voor veel leden de kans om het vuurwerk nog goedkoper te kopen.

Tijdens deze editie van de Olympische Spelen gaan al veel freaks profiteren van veel gratis vuurwerk. Wil jij dit ook?

Plaats een bestelling in onze outlet gedurende de periode van 27 juli t/m 11 augustus. Geniet van enorme kortingen tot wel 75% (de outlet eindigt in september, dus profiteer van deze kans om zowel flinke kortingen als gratis vuurwerk te ontvangen).
Op basis van je aankoop bedrag(-en) in de periode van 27 juli t/m 11 augustus ontvang je voor iedere Nederlandse medaille gratis vuurwerk.

Iedere gouden medaille levert je 1% gratis vuurwerk op, een zilveren medaille 0,50% en een bronzen medaille 0,25%. Gedurende de spelen van 2012 behaalde Nederland 6 gouden, 6 zilveren en 8 bronzen medailles. Dit zou 11% gratis vuurwerk zijn, 11% gratis vuurwerk boven op de outlet-prijzen. Maar dit jaar gaat Nederland voor nog meer medailles!

Binnen een week na de Olympische Spelen ontvang je een e-mail met het bedrag waarvoor je gratis vuurwerk kan uitzoeken. Het gratis vuurwerk kun je uitzoeken bij het afhalen van je bestelling.

Wat staat er zoal in onze outlet?

SPECTACLE SHOW-120 of de SPECTACLE SHOW-100 -
Normale prijs: € 189,95
Aanbiedingsprijs: € 110,00
Tot 11 Augustus extra goedkoop! € 100,00
1zznt3t.png

EVENT BOX HORIZON Z-3
Normale prijs: € 149,00
Aanbiedingsprijs: € 82,95
29fy32f.png

SICK SIX 6
Normale prijs: € 79,50