Cees van der Horst Breda

We willen jullie er op attenderen dat de Cruel Traction nog een paar weken voor 97,50 (in de freakactie) te koop is.

97,50 voor de Cruel Traction is een koopje mensen. Profiteer er dus nog van. Binnenkort komt hij voor een vaste kortingsprijs in de webshop te staan.

Mooie prijs voor de Cruel Traction.

Had eerst niet zoveel intresse in jullie winkel maar nu ik hoor dat jullie ook Jorge cakes gaan verkopen verandert dat. Want die zijn zeker mooi.

Van hoe laat tot hoe laat is de freakavond 27 november?
Aangezien ik moet werken die avond,en anders wel vrij neem...wil er wel bij zijn namelijk.

Van hoe laat tot hoe laat is de freakavond 27 november?
Aangezien ik moet werken die avond,en anders wel vrij neem...wil er wel bij zijn namelijk.

Exacte tijd geven we nog door. Maar aanvang zal rond 1900/1930 liggen en wanneer het eindigt? Zolang het gezellig is :)

Jorge wordt aankomende week op de site gezet.

De datum is vastgesteld, de voorbereidingen zijn in volle gang.

Wij hopen dat jullie er allemaal bij zijn. Het gaat weer een top avond worden.

Vragen over de freakavond mogen in dit topic gesteld worden. Mailen mag ook; [email protected]

Tot de freakavond!

2j27qzm.jpg

Weidehek 2
4824AS Breda
0765419000

De Crown Executive (nieuwe cake pakket) kan die nog toegevoegd worden? Mocht die erbij komen kan en wil ik voor 100% zeker bij jullie bestellen..

Tanz der Vampire

Op vele verzoeken zijn we er hard mee bezig geweest. Maar het is gelukt.

Wij verkopen dit jaar de duitse topper Tanz der Vampire.
Prijs: € 21,75

Met de 35% korting is ie bijna even duur als bij onze buren.

2nv84mh.gif

Update November

Halloween is alweer een week achter de rug, in de supermarkt struikel over het strooigoed en de kerstmarkten liggen weer tot de nok gevuld met kerstprullaria. Kortom, ons feestje komt dichter bij. Daarom is het weer tijd voor een grote update van bredavuurwerk.

Freakavond

2j27qzm.jpg

Hebben jullie ondertussen al vrij gevraagd voor de freakavond. Naast de gratis goodiebag (vol met merchandise & vuurwerk) mogen alle deelnemers mee doen met de vuurwerkbingo. Dat wordt een groot gekkenhuis. Een show vol met prijzen en een hoop gezelligheid. Ook zullen er een aantal specials guests aanwezig zijn, waarover later meer. Maar twijfel niet en geniet van deze avond.

Freakactie
Het is nog steeds mogelijk (t/m 27 december) om gebruik te maken van onze freakactie.
Wat zijn de kortingen?
Van € 250,00 tot € 500,00 = 25% korting
Vanaf € 500,00 = maar liefst 35% korting (op Rubro producten mogen wij maar max 30% korting geven, dit wordt automatisch verrekend en staat ook op de bon aangegeven)

Klik voor het invoeren van de code altijd eerst het nachtblok/afhaaltijd aan. Voer daarna de freakcode in:
Bestellingen € 250,00 tot € 500,00: freakkorting250
Bestellingen vanaf € 500,00 freakkorting500

2r44bh2.png

Adviesprijs: € 149.95 freakprijs: € 97.50

29dz2h5.png

Adviesprijs € 42,50 freakprijs: € 27.65

se0dqg.png

Adviesprijs € 64.95 freakprijs: € 42.20
Aanbiedingen op basis van de freakkorting500.

Bijbestellen
Heb je al een freakactie-bestelling geplaatst en wil je graag bijbestellen? Dat kan. Stuur een mailtje naar [email protected]. Je krijgt dan per e-mail een code opgestuurd. Hiermee kun je met dezelfde korting bestellen zonder aan het minimum bedrag te voldoen.

Showroom
De feestkledingwinkel is inmiddels al leeg geruimd en de eerste stappen voor de showroom zijn gemaakt. We zullen middels foto’s jullie de komende week enkele updates tonen.

r932x1.jpg

Stuntaanbiedingen
Bezoek onze stuntaanbiedingen pagina. Hier staan een aantal op=op producten tussen die voor meer dan 50% worden aangeboden.
http://www.bredavuurwerk.nl/stunt-aanbiedingen.html

Binnenkort meer nieuws vanuit Breda!
Team Bredavuurwerk
www.bredavuurwerk.nl

Bredavuurwerk nieuws

Minimale bestelbedrag
Het minimale bestelbedrag is verlaagt naar 25 Euro. Dus zie je iets leuks voor weinig in de aanbieding. Dan hoef je er dus niet perse een grote order van te maken. Als je enkel aanbiendingen in je mandje hebt is het noodzakelijk om het freakblok te selecteren. Dit hoeft alleen als je ook gebruik maakt van de freakkortingcodes.

Opruiming Royal
We hebben de showroom bijna af en de bunkers zijn ook eens flink opgeruimd. We kwamen verschillende toppertjes van Royal nog tegen. Deze hebben we voor dumpprijzen in de webshop gezet.

Wees er snel bij want op = op!
Beautiful Leaves
van 49,95 voor 24,95
8xu5g5.png

Vuurwerk met een Kroon
van 53,95 voor 35
2vuzc5c.png

Univesal Power
van 49,95 voor 29,95
mvkoqh.png

Sun and Planets
van 49,75 voor 28,95
ionpg5.png

Solid Stone
van 42,95 voor 26,50
wa4syf.png

Mystery Flowers
van 22,95 voor 12,95
sebpqc.png

Rock ‘n Roll
van 46,50 voor 24,95
98ayj8.png

Fire Emblem
van 23,95 voor 13,95
nc1h8k.png

http://www.bredavuurwerk.nl/stunt-aanbiedingen.html
Deze aanbiedingen zijn t/m 21 november geldig.

Daarnaast hebben we allerlaatste Gate of Heaven 1, 2, 3 en 4’s in de webshop gezet. Wees er snel bij want op=op.

Zou het niet makkelijker zijn om bestellingen samen te voegen?
Ik heb nu 2 bestellingen staan,maar wil nog wat dingen erbij,dit word dus weer een aparte bestelling,geeft dit geen problemen vraag ik me af...

Zou het niet makkelijker zijn om bestellingen samen te voegen?
Ik heb nu 2 bestellingen staan,maar wil nog wat dingen erbij,dit word dus weer een aparte bestelling,geeft dit geen problemen vraag ik me af...

Geen punt. We zorgen dat al je bestellingen tegelijkertijd bij elkaar staan. Je kunt gewoon een bestelling plaatsen, stuur me daarna even een mailtje hoelaat je alles wilt komen ophalen. Wij zorgen dan dat alles klaar staat.

We krijgen veel vragen over de Vuurwerk met een Kroon. Maar er staan er nu nog 3 in de webshop. Hij is niet te reserveren, dus op=op. Mocht je hem willen twijfel niet te lang.

Geen punt. We zorgen dat al je bestellingen tegelijkertijd bij elkaar staan. Je kunt gewoon een bestelling plaatsen, stuur me daarna even een mailtje hoelaat je alles wilt komen ophalen. Wij zorgen dan dat alles klaar staat.

Hoe laat is geen probleem,alles zit in het tijdvak tussen 01.00 en 02.00 uur,ging er al wel vanuit dat alles dan ook klaar zou staan.
Maar t zou makkelijker zijn als je items bij je order kon toevoegen,lijkt me voor jullie ook makkelijker...maar kan het mis hebben natuurlijk.:)

Hoe laat is geen probleem,alles zit in het tijdvak tussen 01.00 en 02.00 uur,ging er al wel vanuit dat alles dan ook klaar zou staan.
Maar t zou makkelijker zijn als je items bij je order kon toevoegen,lijkt me voor jullie ook makkelijker...maar kan het mis hebben natuurlijk.:)

Ja inderdaad, helaas is dat niet eenvoudig om in te bouwen. Wie weet volgend jaar.
Maar we zullen al je bestellingen samenvoegen en als een grote order klaarzetten!

Back
Bovenaan