lz fireworks
VWC lid
Freakavond staat genoteerd in de agenda! Super gaaf dat jullie ook Jorge gaan verkopen
!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Staan alleen nog niet op de site.
Van hoe laat tot hoe laat is de freakavond 27 november?
Aangezien ik moet werken die avond,en anders wel vrij neem...wil er wel bij zijn namelijk.
De Crown Executive (nieuwe cake pakket) kan die nog toegevoegd worden? Mocht die erbij komen kan en wil ik voor 100% zeker bij jullie bestellen..
Zou het niet makkelijker zijn om bestellingen samen te voegen?
Ik heb nu 2 bestellingen staan,maar wil nog wat dingen erbij,dit word dus weer een aparte bestelling,geeft dit geen problemen vraag ik me af...
Geen punt. We zorgen dat al je bestellingen tegelijkertijd bij elkaar staan. Je kunt gewoon een bestelling plaatsen, stuur me daarna even een mailtje hoelaat je alles wilt komen ophalen. Wij zorgen dan dat alles klaar staat.
Hoe laat is geen probleem,alles zit in het tijdvak tussen 01.00 en 02.00 uur,ging er al wel vanuit dat alles dan ook klaar zou staan.
Maar t zou makkelijker zijn als je items bij je order kon toevoegen,lijkt me voor jullie ook makkelijker...maar kan het mis hebben natuurlijk.![]()