Cees van der Horst Breda

@Breda vuurwerk: Als ik mijn order met vervangers annuleer en mijn geld terug krijg, en ik plaats een nieuwe bestelling, kan ik dan wel het afhaalmoment van mijn geannuleerde order behouden?

Bij mij 2 vervangers, maar alleen maar betere producten! Blij mee, had eerder spijt dat ik eerder in t jaar de Atlas 500 had besteld ipv Turbo Display 100, nu krijg ik die laatste alsnog

Goed bezig BredaVuurwerk!
Het was een hele puzzel volgens mij, in mijn inziens hebben jullie aardig je best gedaan om waardige vervangers te kiezen en voor tevredenheid te zorgen.

• Like
Waarderingen: n4ck
Hele lijst met goede vervangers alleen het buurt assortiment voor de Angels vind ik persoonlijk een downgrade qua uitwerking en kosten, of ben ik deze ochtend te zuur? Even hele order annuleren hiervoor is ook weer een gedoe omdat het niet kan in het systeem😢.

Hele lijst met goede vervangers alleen het buurt assortiment voor de Angels vind ik persoonlijk een downgrade qua uitwerking en kosten, of ben ik deze ochtend te zuur? Even hele order annuleren hiervoor is ook weer een gedoe omdat het niet kan in het systeem😢.

Dat gaat om het 6x19 assortiment van Fireworks Specials, 25mm. Angels is ook 25mm toch, zijn die dan zo slecht?

Ik snap je punt, ik zit met hetzelfde. Om eerlijk te zijn denk ik dat het Breda buurt assortiment zo goed is omdat deze met kooi is, de 6 x 19 shots (25mm) vervanger is helaas wel kooiloos. Dit zal minder zijn, maar wel de realiteit van nu. Zag wel dat deze het goed deed vorig jaar (ook al kooiloos), met burst en spreiding.

@Breda vuurwerk: Als ik mijn order met vervangers annuleer en mijn geld terug krijg, en ik plaats een nieuwe bestelling, kan ik dan wel het afhaalmoment van mijn geannuleerde order behouden?
Ja dat vraag ik mijn eigen dan ook af.
En op de order staan dan ook artikelen op die nu zijn uitverkocht. Worden die artikelen dan weer op opnieuw aangeboden (met de kans dat iemand anders deze kan bestellen) of worden die gereserveerd voor je?

Back
Bovenaan