Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Da's bij 365/ Top VuurwerkSuper netjes mailtje gehad , goldbuster helaas afgekeurd.. nu een vervangend item en als "goedmaker" een fontein erbij
Top service! Thnx

Ja klopt excusesDa's bij 365/ Top Vuurwerk![]()
Excuses zegt ie, hoeftnie hoor... Ook jou vrijdag!Ja klopt excuses

Ja kwam er achter fuck verkeerde pagina, maar je was me voor hahaExcuses zegt ie, hoeftnie hoor... Ook jou vrijdag!![]()
Hele lijst met goede vervangers alleen het buurt assortiment voor de Angels vind ik persoonlijk een downgrade qua uitwerking en kosten, of ben ik deze ochtend te zuur? Even hele order annuleren hiervoor is ook weer een gedoe omdat het niet kan in het systeem.

Ik snap je punt, ik zit met hetzelfde. Om eerlijk te zijn denk ik dat het Breda buurt assortiment zo goed is omdat deze met kooi is, de 6 x 19 shots (25mm) vervanger is helaas wel kooiloos. Dit zal minder zijn, maar wel de realiteit van nu. Zag wel dat deze het goed deed vorig jaar (ook al kooiloos), met burst en spreiding.Hele lijst met goede vervangers alleen het buurt assortiment voor de Angels vind ik persoonlijk een downgrade qua uitwerking en kosten, of ben ik deze ochtend te zuur? Even hele order annuleren hiervoor is ook weer een gedoe omdat het niet kan in het systeem.
Alleen de "getroffen" mensen hebben mail gehadGeen mail gehad dus ga er vanuit dus ook geen vervangers. Iemand een print screen wat voor wat uitgeleverd wordt?
Ja dat vraag ik mijn eigen dan ook af.@Breda vuurwerk: Als ik mijn order met vervangers annuleer en mijn geld terug krijg, en ik plaats een nieuwe bestelling, kan ik dan wel het afhaalmoment van mijn geannuleerde order behouden?
Heb geen van de producten besteld die op de lijst stonden maar wel een mail gekregen.Alleen de "getroffen" mensen hebben mail gehad
Ja gappie van me ook hoor ik net, dat is wel apart dan heHeb geen van de producten besteld die op de lijst stonden maar wel een mail gekregen.