Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Goed bezig laurence, landelijk wilt cda geen vuurwerkverbod maar lokale CDA wel![]()
Of ze een stuk duurder maken, die dingen kosten ook werkelijk geen drol meer.... ze lopen er met rugtassen vol mee.Mwa. F2 zit ook geen groot probleem,dat is mentaliteit. Maar ik snap je punt.
Zou wel zonde zijn als daarnee de Tails en enkele Whistle singleshot verloren gaat. Dat is grotendeels F2 namelijk
Goed gedaan, laurence.
Die Van Dam neemt de kiezer in ieder geval serieus. Ik denk dat er maar weinig Kamerleden zijn die persoonlijk reageren op mails.
Maar of het CDA het afsteken van dat mooie siervuurwerk zal blijven verdedigen? Ik betwijfel het zeer. Als het even kan, trekken ze de stekker er uit. Van Dam heeft het al verscheidene keren gehad over een periode van tien jaar.
Als ze singleshots verbieden verplaatst het probleem zich naar een ander product let maar op.
Of ze halen het gewoon in Duitsland of Belgie.
De oplossing is niet om het voor de jeugd zo zuur mogelijk te maken maar gewoon betere voorlichting, hogere straffen op misbruik van vuurwerk. Of gewoon kinderachtig gaan doen en nitraten tot 2 gram flash terugeisen in ruil voor een verbod op singleshots.
CDA is voorstander van totaalverbod, alleen in DenHaag hebben ze nog andere partij belangen.