Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Een goeie cracklingfontein klinkt beter dan zo'n matMeeste is toch troep, dus mij boeit het niet. Zo'n 90 schots matje vind ik nog leuker.
een echte aansteeklont erbij en je bent er!Bij mij is het wel gelukt maar ik heb wel iets toe moeten voegen aan mijn bestelling om echt boven de 30,- te komen. 2x ball python was niet genoeg. Misschien is dat het probleem?
Bekijk bijlage 50587
Dit is waar ik tegenaan loop bij alle Funke/Lesli dealers in het midden van het land. Bij een andere dealer met alleen Lesli pakt hij hem wel maar wilde eigenlijk de combi met een aantal single shots..
Verder staat de Red Dragon bij de dealers waar het niet lukt wel gewoon op de site dus snap niet wat er misgaat..
probeer het eens via de stie van zena zelf dan? daar is het mij wel gelukt nlHeb zelf 2 setjes singleshots + het Bengaals vuur setje in mijn mandje. Maar zowel op telefoon als laptop mag ik de Red Dragon niet hebben bij onder andere inderdaad Vathorst
Nu maar een Straatbaas aangeschaft + wat klein spul maar mocht het toch lukken dan wil ik er nog wel een voor volgend jaar![]()
probeer het eens via de stie van zena zelf dan? daar is het mij wel gelukt nl
Ik vraag me af wat ik nou precies verkeerd doe... ik krijg melding dat het product (de 100K dus) niet op voorraad zou zijn. Maar hij wordt toch echt gewoon aangeboden. Is de actie verlopen?
Had het ook, koos ik een andere winkel, werkte hij wel.
Probeerde het later weer, eerst voor 30+ in de winkelwagen, toen de code, en hij werkte. Dus probeer het eens in een andere winkel als check.
Net ook maar ff Funke en Luypaers single shots besteld bij El Blanco (Someren regio Eindhoven), code werkte nog. Dubbel voordeel, mooie single shots en bandje om mee af te trappen om 0,00.
Ook bij Zena-winkels (Hoogezand). Net besteld!!! Wat een bizarre actie, deze 100.000 klapper gaat de vitrine in en na 10 jaar verkoop ik deze voor minimaal € 500,-hahahaha
Ook bij Zena-winkels (Hoogezand). Net besteld!!! Wat een bizarre actie, deze 100.000 klapper gaat de vitrine in en na 10 jaar verkoop ik deze voor minimaal € 500,-hahahaha