Cat1 Vuurwerk *complete overzicht*

Knetterlinten altijd fijn!ik zag deze laatst nog liggen bij een winkelier. Morgen maar even kijken of ze het nog hebben.5047_1.png

Lijkt me wel geinig.

Meh, moet helaas de zuurpruim uithangen dat ik zelden 7gr fonteintjes heb gehad die me nou echt blij maakten en de prijzen liggen hoog. Ns wat spinners gehad, anders dan grondbloemen (die zijn cat1 ook niks) van Aldi die best aardig waren. Knetterlinten heb ik hier zelden gezien of ik ben er gewoon te laat bij. Doe mij maar gewoon een Horsebrand 100k.

Na het bericht in de media, eerder deze week, tóch nog even een extra tas Cat 1 gehaald bij BigBazar.
Hoe dank ook gaat mijn zoontje lontjes aansteken tussen kerst en Oud&Nieuw.

Meh, moet helaas de zuurpruim uithangen dat ik zelden 7gr fonteintjes heb gehad die me nou echt blij maakten en de prijzen liggen hoog. Ns wat spinners gehad, anders dan grondbloemen (die zijn cat1 ook niks) van Aldi die best aardig waren. Knetterlinten heb ik hier zelden gezien of ik ben er gewoon te laat bij. Doe mij maar gewoon een Horsebrand 100k.

Moet zeggen dat de enige cat1 fonteinen indruk op me maakten waren de Blazing Vulcans van Wolff, die stijgen me een partijtje hoog zeg!

Ik weet niet in hoeverre dit op zo'n korte termijn te doen is, maar met het verbod dit jaar zou het wellicht interessant zijn voor winkeliers of importeurs om wat 'exotischer' F1-spul te gaan verkopen in NL. Ik denk dan aan Duitse tolletjes en fonteintjes van Weco/Nico of bijvoorbeeld het bijzondere spul van Funke waar Zena nu wat van verkoopt. Kans lijkt me klein dat dit zou lukken, maar het zou heel leuk zijn.

Als ik winkeliers was en importeurs, zou ik het maximale halen uit de F1 vuurwerk categorie. Experimenteren met wat mag en wat niet mag en zeker de grens van F1 opzoeken.

Als ik winkeliers was en importeurs, zou ik het maximale halen uit de F1 vuurwerk categorie. Experimenteren met wat mag en wat niet mag en zeker de grens van F1 opzoeken.

Voor dit jaar natuurlijk te laat! Weliswaar voor de toekomst een goeie met eventueel structureel verbod!

Ik denk dat er dit jaar begin december net zulke rijen staan bij de Nederlandse Aldi’s voor cat 1 als normaal bij de Duitse Aldi’s eind december

Ik hoorde vandaag bij de Big Bazar dat de voorraad er snel doorheen ging en dat ze nog 1 keer aan gingen vullen... Had niet anders verwacht

Nou ik ga bergen knetterkings en voetzoekers kopen bij aldi.das nog leuk rest van cat1 vind ik wat minder.

Ik heb echt helemaal niks met categorie 1 vuurwerk. Het is wel super leuk voor de kleinere stokers en zeker ideaal voor deze jaarwisseling. Maar ondanks dit de enige optie is dan kies ik liever voor niks.

Op dit moment wordt massaal Cat1 aangeschaft. Uit eigen ervaring bellen mensen ook op bij het zien van Cat1. Want die zien alleen maar vuurwerk. Dus de politie gaat het ook daar druk mee krijgen. Komen onnodig op meldingen af....

Weet iemand waar die Feuerwerk Meter pakketten nog te koop zijn? Die komen qua uitstraling toch wel het dichtst bij hun F2-tegenhanger. Dacht dat deze van Mania was.

35AEE7E6-4832-4BC6-80E1-81B53ADDD891.png

Back
Bovenaan