Cat1 Vuurwerk *complete overzicht*

Iemand een idee waar in Nederland Cat1 van Funke te koop is? In Duitsland hebben ze van Funke leuke fonteintjes, huilfonteintjes, bengaals vuur, etc. Allemaal van Funke. Hier in Nederland kom je hooguit die bengaalse dingen tegen :rolleyes:

Bij de Solow ligt het hier in Tilburg al een aantal maanden. Big Bazar ook al een maandje. Aldi heeft het normaal pas vanaf 20 december, maar wellicht nu eerder.

Bij de Solow ligt het hier in Tilburg al een aantal maanden. Big Bazar ook al een maandje. Aldi heeft het normaal pas vanaf 20 december, maar wellicht nu eerder.
Big Bazar bestaat hier niet meer, Aldi heeft het hier altijd wel vroeger; rond Sinterklaas ofzo. Men is hier vaak later dan in rest van het land, merk ik altijd, en timing is geen touw aan vast te knopen. Ook weer even azen op Aldi meterpakket van een tientje, eind december, was altijd best aardig maar ja is en blijven 7gr fonteintjes dus sputterdespetter oha.

Big Bazar:

Fourcano (Nieuw, nog niet in de winkel)
4 Stuks
€1.99

Luchthuilers (Nieuw, nog niet in de winkel)
20 Stuks
€1.99

Combi Assorti
8 Grondbloemen - 8 Flitsfontijntjes
3 Knetterballen - 6 Flitsers
€1.65

12 Fountain Assortment
12 Stuks
€8.99

Crackling Box 2.0
15 Knetterlinten - 30 Pilicrackers
€3.99

Crackling Crackers
100 Stuks
€2.99

Crackling Shots
12 Stuks
€3.99

Disco Cracker Fountains
6 Stuks
€1.50

Fountain Assortment
6 Stuks
€4.99

Grondbloemen
36 Stuks
€1.99

Knetterballen
25 Stuks
€3.99

Knetterlinten
3 Stuks (70 Centimeter)
€1.99

Pilicrackers
100 Stuks
€1.99

Traffic Lights
3 Stuks
€1.49

Volcano Assortment
8 Stuks
€4.99

Hier in de regio Gorinchem is het bij de big bazar redelijk op voorraad.
In Leerdam heeft tuincentrum het westen een schap van 6 meter compleet vol liggen.(gbv voornamelijk)
Intratuin Sliedrecht ook een berg cat 1 maar 5 pleuro voor 50 knetterlinten gaat me wat te ver.

Hier in de regio Gorinchem is het bij de big bazar redelijk op voorraad.
In Leerdam heeft tuincentrum het westen een schap van 6 meter compleet vol liggen.(gbv voornamelijk)
Intratuin Sliedrecht ook een berg cat 1 maar 5 pleuro voor 50 knetterlinten gaat me wat te ver.

Gister wat Cat 1 spul bij Big Bazar gehaald hier in Hoog Dalem. Die Star Fountain schijnt wel oke te zijn.

Vandaag is ff wezen struinen in de bunker. Moet zeggen dat de voorraad Cat1 aardig gegroeid is de afgelopen jaren. Komt het toch nog van pas.:p

Vanmorgen Cat 1 gehaald bij Plaggenmarch in Hardenberg, klein rekje vol maar er kwam nog meer assortiment binnen kreeg ik te horen, dus we houden het in de gaten.

Back
Bovenaan