Cat1 Vuurwerk *complete overzicht*

Hoezo, vallen de nieuwe tegen? Ik heb er nog niets over gehoord.

Als ik er zo 1 afsteek stelt dat inderdaad niet veel voor bij nader inzien. Maar volgens mij was dat vorig jaar niet anders. Knetterrotjes darentegen zijn echt goed. Ga vrijdag daarom wel wat van die bommen halen, denk dat daar wat titanium bij zit.

Deze video is een vergelijking van niets. In die papieren knetterballen zit net als in de plastic ballen die we de laatste jaren hier in NL hebben gehad gewoon een pili cracker (je ziet de folie nog zitten). Ik geloof dat je net zo'n goed effect krijgt als je die papieren balletjes gewoon vult met een zakje knettersterren (net zoals vroegâh en als de plastic knetterbal van de video).

Ik ben vóór papier in vuurwerk om de hoeveelheid plastic afval te verminderen, maar als je net zo goed een pili cracker zónder huls kunt afsteken is die papieren huls ook alleen maar extra rommel...

Was gisteren bij tuincentrum het westen in Leerdam.
Hebben volop voorraad van cat 1.
Van gronddbloemen tot fakkels en fonteintjes.

Stond met de vrouw achter de kassa te praten en vertelde me dat ze het op voorraad houden tot oud en nieuw.
Dus mochten jullie speelgoed willen...

IMG_20200918_163504.jpg
IMG_20200918_163610.jpg
IMG_20200918_163515.jpg

25 stuks voor 1 euro.
Knetter en normale gronddbloemen.

Laatst bewerkt:
Was gisteren bij tuincentrum het westen in Leerdam.
Hebben volop voorraad van cat 1.
Van gronddbloemen tot fakkels en fonteintjes.

Stond met de vrouw achter de kassa te praten en vertelde me dat ze het op voorraad houden tot oud en nieuw.
Dus mochten jullie speelgoed willen...

Bekijk bijlage 55348
Bekijk bijlage 55349
Bekijk bijlage 55350

25 stuks voor 1 euro.
Knetter en normale gronddbloemen.

En draaien ze een beetje lang door? Of zijn ze aardig zwak?

Intratuin collectie

En jezus wat een belabberde kwaliteit. Had een pakje Flash van Chinared meegenomen en de luchthuilers van Wolff.

het grote CAT 1 topic

het grote CAT 1 topic

Aangezien we sommige dingen moeten accepteren:
Hierbij het grote CAT1 topic.
ik heb geen idee of er leuke en aardige producten zijn in deze categorie. Natuurlijk is het absoluut geen vervanger voor het normale werk.

Mijn vraag
Wat zijn CAT1 aanraders:

Back
Bovenaan