Cat1 Vuurwerk *complete overzicht*

Enig idee of er deze week nog restvoorraden cat.1 verkocht worden bij Lidl, Aldi, Action, bouwmarkten?
Effe afkicken nog ;)

Enig idee of er deze week nog restvoorraden cat.1 verkocht worden bij Lidl, Aldi, Action, bouwmarkten?
Effe afkicken nog ;)

Action en AH hebben in ieder geval niets meer. Aldi en Lidl zullen wel uitverkocht zijn, dus daar ben ik uberhaupt niet langs geweest.

Heb veel cat 1 uitgeprobeerd maar ik vind het spul van de Aldi toch wel het beste.OOk kwa prijs is dit echt een aanrader.Met name de fontijnen en xxxl voetzoeker.

Weet niet of het al eens genoemd is, zo ja dan sorry, maar de Makro heeft ook een uitgebreid assortiment Cat 1. Heb niet gekeken naar de details maar kan dit binnenkort wel eens checken.

Bij mij in de Aldi lag het net een kwartier in het schap. Meteen even 3 zakken fontijntjes gehaald zodat ik die in ieder geval genoeg heb. Ook nog een doos knetterkings meegenomen omdat ik zo nieuwschierig ernaar was. Ik vind het leuke dingen. De fluit/fontijn is zeker 2 meter hoog , en de knetters zijn lekker hard. Ook lagen er bij mijn filiaal al knetterballen.
Plaatjes en filmpje :
Bekijk bijlage 34338
Bekijk bijlage 34339
Bekijk bijlage 34340
Bekijk bijlage 34337

Back
Bovenaan