cat 1. vondsten buiten het seizoen

Korting werd pas verrekend bij de kassa, was vrij onduidelijk aangegeven. En heb niks gekocht dus weet niet hoeveel procent.

Een paar doosjes trektouwtjes van marktplaats. Jaren geleden op een rommelmarkt oude sloffen trektouwtjes tekoop zien staan. Spijt dat ik ze toen niet heb meegenomen. De oude gele doosjes.

Valt mij nu pas op dat de oude doosjes altijd 12 stuks bevatten, maar de slof even groot was, 144 doosjes. Dus dit lijkt bij elkaar veel, maar het valt dus nog wel mee. Hebben bij gbv ook ooit een verpakking gehad van 10 stuks zie ik, maar is nu dus nog maar 6 stuks per pakje.

Gisteren wezen kijken, maar wat een zootje. Er staan geen prijzen bij, vraag je een medewerker, die heeft geen idee, vraagt die het op, ook geen idee. Uiteindelijk 2 artikelen gescand, want een lijstje krijgen was niet mogelijk.
One meter (wolff) 27€
Mystery-1 (wolff) 23€

Van extra kassakorting waa geen sprake.

Voor die prijs heb ik alles lekker laten liggen.

Giezen kan wel ns een adresje zijn waar je in noorden terecht kunt, heeft website met cat1 gevuld maar niet online bestelbaar. Ff langsgaan/bellen/mailen

Moest mee shoppen in duitsland met de vrouw. Dan maar van de nood een deugd maken.
Heb tischbomben en van de bijtjes gekocht. Zal van de week eens filmen.

Back
Bovenaan