CAT 1 Intratuin

Goed spul mensen, veel Wolff vuurwerk en Weco. Doet niets onder aan Aldi... heb nu al gekocht omdat ik denk dat de Aldi snel uitverkocht zal zijn

De Intratuin bij Loosdrecht heeft in ieder geval niets liggen. Ik was daar met m'n zoontje, en hij hoopte op vuurwerk, maar helaas kwamen we thuis met twee wasbare mondkapjes en sip kind.

Net even bij Intratuin Sliedrecht geweest. Echt een ruime keuze aan categorie 1, hoofdzakelijk van Wolff, GBV-Weco en wat China Red. Zelfs de Blazing Vulcans lagen er nog. Alleen geen Happiness gezien.
Toch wat leuke spulletjes aangeschaft. Gaf best een heel klein beetje het decembergevoel!

IMG_9163.jpg

dat intratuin die missie en visie aan het herzien is en meer op duurzaamheid (kots) gericht gaat worden

Als ze de vuurwerkverkoop er uit willen gooien onder het mom duurzaamheid, dan moeten ze 1 lijn trekken en ook de echte kerstbomen dan niet meer gaan verkopen !
We gaan het meemaken :)

Vandaag toevallig ook in Breda geweest en was echt verbaasd over de hoeveelheid die er lag.

Bekijk bijlage 57681
Bekijk bijlage 57682
Bekijk bijlage 57683
Bekijk bijlage 57684
Bekijk bijlage 57685
Bekijk bijlage 57686

M'n zoontje (7) wilde graag het Funny Pack dus uiteraard gelijk gekocht en van alles iets getest en de fonteintjes waren echt leuk. Kregen wel gelijk een opmerking van een wandelaar dat al het vuurwerk verboden was maar de buren (60+) kwamen juist gelijk even kijken en gaan ook een pakket halen voor bij oud en nieuw toch iets te hebben.
Afgelopen jaren kregen ze het aan de straatstenen niet verkocht en nu worden de magazijnen ineens leeggekocht....:p

Vandaag toevallig ook in Breda geweest en was echt verbaasd over de hoeveelheid die er lag.

Bekijk bijlage 57681
Bekijk bijlage 57682
Bekijk bijlage 57683
Bekijk bijlage 57684
Bekijk bijlage 57685
Bekijk bijlage 57686

M'n zoontje (7) wilde graag het Funny Pack dus uiteraard gelijk gekocht en van alles iets getest en de fonteintjes waren echt leuk. Kregen wel gelijk een opmerking van een wandelaar dat al het vuurwerk verboden was maar de buren (60+) kwamen juist gelijk even kijken en gaan ook een pakket halen voor bij oud en nieuw toch iets te hebben.

Zeer leuk om dit terug te zien, was er gisteren ook. Mooie foto's ook van dat spul

ik heb de bengalo van China Red nog niet gespot bij intratuin Deventer. De wolff happiness doen het goed iig! iemand nog een aanrader?

ik heb de bengalo van China Red nog niet gespot bij intratuin Deventer. De wolff happiness doen het goed iig! iemand nog een aanrader?

De Bengalo schijnt pas rond de kerst binnen te komen. Deze dobbert waarschijnlijk nu ergens op de Indische Oceaan...

Net in Cruquius geweest, daar was het in tegenstelling van wat er op de site staat, een karige bedoeling. Lag nog erg weinig, maar zal de komende weken wel worden aangevuld.

Ik had nog wel bengaalse lucifers uit 2006 (14 jaar oud) daar ben ik mee opgegroeid. Verder besteld en meeste komt idd rond de 18de binnen stuurden ze in de mail omdat het nog onderweg is met de boot naar de Rotterdamse haven.

Van de week ook in Apeldoorn geweest daar was nog genoeg. Paar leuke pakketjes gescoord denk aan de Full House van Wolff die je niet overal ziet, verder een pakket van China Red en van GBV Weco. Dus daar moet je zijn...

Intratuin cruiqius is helemaal leeg daar hoef je niet naar toe. Of het nog word aangevuld is niks over bekend.

20211223_151936.jpg

fonteinenbox gekocht en bij openen zaten deze erin met plastic voetjes nog...op de doos toch 2021...foutje bedankt:cool:

Back
Bovenaan