Casa de Papel [Compound]

Ook dit is een topper! Maar per drie of vijf in W-shape gaan schieten denk ik.

GBV is weer helemaal terug waar ze bij de introductie van de 500 grammers met Pro-Line en Excellent hoge ogen gooiden. Ik juig dit helemaal toe want de cakes weigerde nooit dienst alleen was de inhoud de laatste jaren helaas minder.

Valt het niemand op dat er enorm geknipt is in deze video? Ik stoor me er een beetje aan :p

Wat is er aan die eerste video enorm geknipt dan, volgens jou Willy? Zie net echt iets opvallends zo gauw. En anders is hier nog een andere film van GBV uit:

Op deze video zijn de blauwe mines wel minder aanwezig trouwens...

Deze ziet er top uit, het begin is zeker niet mijn favoriete effect, maar dat 2e deel is wel helemaal mijn ding. Tof label, goede uitwerking, zekerheidje voor dit jaar. :)

Paar dagen lekker laten drogen, presteerde vanavond echt goed. Schiet naar mijn smaak iets te hoog maar spreiding en burst is heel dik in orde

Vond m echt dikke prima. Mines eerlijk gezegd niet heel erg op gelet maar effecten waren goed en breed.

Zeer fraai compoundje van St8ment! Beide cakes erg sierlijk, de dikke gouden palmen van cake 1 zie je maar weinig tegenwoordig!

Back
Bovenaan