Carbon

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 5077
Artikelnaam: Carbon
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten: 21 shots
Effectomschrijving:
Afmetingen: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: € 27.95
Verpakkingseenheid: info volgt
O.a. verkrijgbaar bij: BestelVuurwerk.nl

13312542.e265db41.560.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Effectomschrijving: 21 shots L and V shape, red tails to yellow stars with green glittering, blue stars with yellow fishes, silver spinnig up, green stars with yellow flying fishes, silver crackling.

Kan kloppen van de kleinere cakes werden er 2 naast elkaar geschoten, ik vond deze cake erg goed beginnen met mooie volle effecten helaas werd het daarna wat minder.

Ik vond het daarna niet echt minder worden. Mooie goede spinners en zeer goede fish. Dat zijn toch effecten die je bij Pro-line wat minder ziet, dus naar mijn mening een leuke toevoeging aan de collectie.

Weer een cake van GBV waarvan ik de volgorde van effecten zeer apart vind. Natuurlijk is dat een kwestie van smaak, maar ik zou deze cake heel anders opbouwen!

Ik zou beginnen met de spinners, daarna de fish/falling leaves, daarna de glitterboeketten en vervolgens de cracklingfinale.

bij de geldersevuurwerkhal in dieren hebben ze ze wel binnen gekregen maar op=op.
wel jamer leek wel een supercake dit.
word wel op de demo geschoten 8 dec.

weer zo idiote prijs jammer. Ze blijven het maar afleggen tegen over royal Rubro Zena vuurwerk visie enzevoort. Hier ook al weer een GBV dealer naar broekhoff gegaan. :)

weer zo idiote prijs jammer. Ze blijven het maar afleggen tegen over royal Rubro Zena vuurwerk visie enzevoort. Hier ook al weer een GBV dealer naar broekhoff gegaan. :)

Net of Broekhoff zo lekker goedkoop is. Qua effecten was deze cake namelijk wel goed.

Back
Bovenaan