Capri - Titangold-Blau + Grünblinker [Batch 2020]

jopoh

VWC lid
Capri - Titangold-Blau + Grünblinker [Batch 2020]

Artikelnummer: AC30-13-44
Artikelnaam: Capri
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 325 gram
Aantal Schoten: 13 schoten
Effectomschrijving: 13 Shots cake in caliber 30mm. Blue mine to gold titanium tail to gold titanium willow change to blue tips with green strobe.

Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 8/1
Tijdsduur: 21sec
Stijghoogte:
Adviesprijs:

Wij danken Argento Feuerwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Blijft eeuwig zonde dat argento op de NL markt een stille dood is gestorven...
lag meer aan de capaciteit problemen toch en alle tegenwerking die malte vanuit china kreeg ,maar eeuwig zonde, alles uit die stal is wat mij betreft top ,albert,iskra,argento en uiteraard funke ,jammer hoor 😢🥺

lag meer aan de capaciteit problemen toch en alle tegenwerking die malte vanuit china kreeg ,maar eeuwig zonde, alles uit die stal is wat mij betreft top ,albert,iskra,argento en uiteraard funke ,jammer hoor 😢🥺
Nee, de idiotie van het RACT bovenop bestaande Europese regels. Simpelweg te rigide en te grote kans op afkeur.

Daarnaast ging het ook fout met de eigen fabrieken etc, gebrekkige productiecapaciteit, Chinezen die geen kritiek dulden, etc. Maar dat was niet de reden dat hij in NL kapte, volgens mij.

Korte versie is idd dat Malte geen zin had in het strenge en wispelturige beleid van onze regering. Afgezien van zn productie problemen/capaciteit in die periode

Back
Bovenaan