Camuro King [Uitloop]

Ik zag op vuurwerkplanet wel staan dat deze (bij sommige dealers) dit jaar € 64,50 is. Toch een aardige prijsstijging als je het mij vraagt maargoed... blijft een topper he.

Nou 5 euro vind ik toch nog wel mee vallen vergeleken met sommige andere prijsstijgingen...
Daarnaast leg ik voor deze cake makkelijker 5 euro extra neer dan voor een van de andere die misschien gelijk blijven in prijs.
Echt een heerlijk ding!!

Ik ben het helemaal met Firespree eens. Dit is zo'n geweldige cake die zijn geld dubbel en dwars waard is.
Mensen die geweld willen in de straat en een aandachttrekker dan is dit de juiste cake, wat een geweld.
Deze komt dan ook zeker in mijn collectie.

Daar ben ik het niet mee eens, Want je hebt genoeg 500grammers die zo'n 20euro goedkoper zijn dan deze.
Dynasty,Brilliant....

Ik vind hem wat duur, deze zou nooit in mijn beperkte budget passen en daarom zal ik deze nooit aanschaffen.

Maar wel heel mooi dat ik deze voorbij heb zien komen bij een demoshow, heb ik deze toch mooi eens kunnen ervaren. Het is wel een mooie cake ja.

:D

Daar ben ik het niet mee eens, Want je hebt genoeg 500grammers die zo'n 20euro goedkoper zijn dan deze.
Dynasty,Brilliant....

Qua prijs zijn er inderdaad mooiere, zowel qua tijdsduur als qua effecten. Maar met dit tempo en tóch nog zulke mooie effecten is ongekend voor de Nederlandse markt (Bloody Sky natuurlijk daargelaten).

Nou kom net terug van demo waar ie ook werdt geschoten en schrok ervan ze hebben het tempo verlaagd :no::no::no::no: Regelrechte flutpot is het nu geworden :cry::cry::cry: Was al niet blij met de rpijsverhoging maar nu hoef ik hem niet meer dus :cry::cry::cry:

dat meen je niet??? ik heb namelijk de bloody sky en camuro king al besteld:angry: als ze echt flut zijn dan mik ik de verpakkingen na oudjaar snoeihard bij de winkel weer naar binnen toe:rolleyes:

die cake was super en dan moeten ze hem zo laten want dit waren de beste cake's van lesli!

Ja de finlale was voor mijn gevoel slomer gemaakt :bonk: Kan het msi hebben maar ik ben hem helemaal anders gewend :)

Wat heeft die winkel te maken met de veranderde kwaliteit van dit product? Volgens mij gaat de importeur over de aanpassingen van een product.

Filmpje staat op de pc werkt ftp niet mee :s maar hij is duidelijk langzamer geworden van trrrrrrrrrrrrrrrr is ie naar tak tak tak tak tak tak gegaan :s

is niks aan veranderd als je het filmpje bekijkt. de eerst rij ging al langzaam. en daarna loopt ie gewoon door.. dus waar al deze reacties op slaan

staat een filmpje op freakpyro van dit jaar en heb hem daar net mee vergelijken..

Laatst bewerkt:
is niks aan veranderd als je het filmpje bekijkt. de eerst rij ging al langzaam. en daarna loopt ie gewoon door.. dus waar al deze reacties op slaan

Ik weet niet of je de andere filmpje heb gezien, maar daar werden de 2e tot de 1-a-laatste echt in een super tempo geschoten, echt het ooh en aah effect zeg maar. Maar nu gaat het te sloom om dit te bereiken en is het te snel om los van de effecten te kunnen genieten (ben zelf groot voorstander van de oude versie, vraag dan ook aan mijn dealer of hij die nog heeft staan en zo ja, die apart wil zetten voor mij).
Snap je het nu een beetje?

ik snap je wel, maar als ik de film van fpm vergelijk met de film die hierboven staat zie ik niet zo veel verschil.. in je gedachten kan iets heel anders blijven hangen.

ja ik had hem dit jaar en komend jaar en dan kunnen we pas beoordelen of ie ##$@ geworden is..

Back
Bovenaan