Camuro Dream [Uitloop]

nemmie

VWC lid
Artikelnummer: cr 5074
Artikelnaam: Camuro Dream
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 496 gram
Aantal Schoten: 42
Effectomschrijving: 42 schots Z shape cake met witte glitter willow en blauwe sterren. Een waar spektakel!
Tijdsduur: 25 sec
Stijghoogte: 30 m
Richtprijs: €.69,95

30.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom hebben ze hier nou weer geen filmpje van :(... Erg jammer want ben super benieuwd naar deze bak!

Lijkt me een beetje de camuro king van lesli, maar dan 7 schoten minder. Ben dan ook benieuwd naar de prijs van dit blokkie

Lijkt me een beetje de camuro king van lesli, maar dan 7 schoten minder. Ben dan ook benieuwd naar de prijs van dit blokkie

Deze heeft echter willows terwijl de Camuro King Brocades had, dacht ik. Eerst wachten op de beelden, maar ik denk dat je er niet ver vandaan zit.

Ik heb twee prijzen gehoord maar ik weet niet of het klopt.De prijzen zouden zijn 49,95 euro of 59,95 euro.Nogmaals ik weet het niet zekers.

Lijkt veelbelovend! kan niet wachten op het eerste bevestigend filmpje en definitieve adviesprijs.

Ik heb twee prijzen gehoord maar ik weet niet of het klopt.De prijzen zouden zijn 49,95 euro of 59,95 euro.Nogmaals ik weet het niet zekers.

En het wordt dus € 69,95, dat is flink veel geld voor een cake en ik ben dan ook zeer benieuwd naar een filmpje van deze cake of hij deze prijs waard zal zijn, ik vind het voor China Red begrippen namelijk best een hoge prijs.

Prijs die ik ken is stukken lager laten we hoop mijn prijs klopt. Ongeveer zoals ylke zegt.

Hoe mooi deze cake ook wezen mag.
Ik vind bijna 70euro tog echt teveel. Voor welke cake dan ook.
Ik betaal graag wat extras als de kwaliteit ook echt goed is.
Maar geen een effekt hoe mooi ook rechtvaardicht 70euro voor 500gr.
Jammer want vermoed dat het een pareltje is!

Ik vermoed dat dit gewoon een camuro fanshape is zoals er al velen zijn, maar de verkopers van China Red gewoon nog niet konden aanbieden. Mij zal het ook niet verbazen als, net als bij andere producten en importeurs, de prijs tússen 49,95 en 69,95 mag liggen?

Kan ook zijn dat 7kamp wat duurder is dan andere zaken?

mmmmm. Nu onderschat je ons toch echt.

We streven ernaar, dat iedereen die vuurwerk bij ons koopt waar voor zijn geld heeft.
De adviesprijs is € 69,95 maar we hebben er nog geen filmpje van gezien, dus we weten niet of ie het wel waard is......

mmmmm. Nu onderschat je ons toch echt.

We streven ernaar, dat iedereen die vuurwerk bij ons koopt waar voor zijn geld heeft.
De adviesprijs is € 69,95 maar we hebben er nog geen filmpje van gezien, dus we weten niet of ie het wel waard is......

Het was maar een gedachtenspinsel. Had ook een typfout kunnen zijn, miscommunicatie of wat dan ook natuurlijk. Goed dat je duidelijkheid verschaft naar de forumleden. :)

Back
Bovenaan