Camorra *Nieuwe lijn 2010*

De filmpjes van de eerste 2 producten laten zien dat het een mooie lijn is
Komer er ook nog films van de andere producten?

Ja hoor, die komen heus wel - vroeg of laat. Ga er maar van uit dat die komen na de besloten demo die nog best wat weekjes weg is.

Ja hoor, die komen heus wel - vroeg of laat. Ga er maar van uit dat die komen na de besloten demo die nog best wat weekjes weg is.

Zoals je zegt, die komen heus wel, maar de vraag is wel wanneer. Op de dealer-demo-avond zal het niet geschoten worden aangezien het een lijn is voor 1 winkelier. :wink:

Zoals je zegt, die komen heus wel, maar de vraag is wel wanneer. Op de dealer-demo-avond zal het niet geschoten worden aangezien het een lijn is voor 1 winkelier. :wink:

2.

:D

Nogmaals. Ik ben benieuwd naar deze cakes. Ze zien er leuk uit, denk alleen als je ze allemaal naast elkaar ziet dat je een beetje gek word. Maar gaat uiteindelijk om de effecten. Laat maar komen, en misschien wip ik even langs aan het eind van het jaar.

Na enige tijd stilte is het nu misschien een mooi moment om duidelijk te maken dat:

Wagenvoort Vuurwerk
als één van de weinigen in Nederland deze nieuwe Camorra lijn volledig opneemt in het assortiment.

Daarnaast zijn er vele scherpe acties en nog meer vernieuwingen. Voor alle geinteresseerden, houdt de website in de gaten.

[B]www.wagenvoort.nl[/B]

Groet,

Enkele cakes zijn er geschoten op de recente demo van Witte Tenten, ik meen (en hoop) dat de gehele lijn bij de aankomende demo te zien zal zijn. :p
Prijzen zijn nog niet definitief vastgesteld voor zover ik weet, maar die zullen toch wel snel bekend worden gemaakt.

Ben echt benieuwd naar deze collectie, maffia, vrouwen en vuurwerk........nu alleen nog een drankje en een miljoen en je bent in het paradijs.

Is er al iets meer bekend over deze nieuwe lijn: ?

1. Prijzen
2. Films

Wagenvoort Vuurwerk in Wapenveld zal deze lijn ook gaan voeren en zal met veel van deze producten in ieder geval onder de vraag/adviesprijzen gaan zitten.

Er is op dit moment nog overleg met (Vuurwerk Akersloot.)
Over het algemeen hebben we het over betaalbare prijzen met hier en daar een uitschieter naar onder en naar boven.

Tussen €10 en €70 globaal gezegd.

Groet,

Frank, bedankt voor je bericht.
Ik kijk met grote belangstelling uit naar deze collectie met alemaal nieuwe (niet omgelabelde) producten.
Ik neem aan de website van Wagenvoort over niet al te lange tijd online gaat?

Frank, bedankt voor je bericht.
Ik kijk met grote belangstelling uit naar deze collectie met alemaal nieuwe (niet omgelabelde) producten.
Ik neem aan de website van Wagenvoort over niet al te lange tijd online gaat?

Zal je nog even moeten wachten. In verband met gigantische hoeveelheid nieuwe producten en mega acties:D :bonk:willen we pas vanaf begin december in de lucht zijn.

WELKOM BIJ WAGENVOORT VUURWERK

DE EERSTE VUURWERK-MEGASTORE VAN NEDERLAND.

ONZE WEBSHOP IS GESLOTEN.
U kunt nog wel rondkijken in onze webshop (assortiment 2009).
Wij werken er hard aan om de webshop vanaf 6 december 2010
weer up-to-date te hebben.

DEMO VUURWERKSHOW
10 DECEMBER 2010 OM 19.00
sportpark Monnikenbos, Zandbergen 1, Wapenveld

http://www.wagenvoort.nl/

Prijzen van dit jaar bij Vuurwerk MegaMarkt Akersloot en Alkmaar:
Attentato 30,-
Contrabbando 40,-
Corruzione 50,-
Furto 70,-
Liquidazione 40,-
Napoli (ass.) 65,-
Parentado 20,-
Traditori 15,-
Vietato 45,-
Violenza 20,-

:bye:

Zo waar blijven de oud en nieuw ervaringen en de straatfilmpjes van deze lijn :) ? Ik ben erg benieuwd!

Back
Bovenaan