Caldera

Ruben

VWC lid
Artikelnummer: IS2116
Artikelnaam: Caldera
Kruitinhoud: 250 gram
Aantal Schoten:
Aanstal stuks: 1 stuk
Kartoninhoud: 20/1
Effectomschrijving: Fontein / Crackling
Richtprijs: €12,50
O.a. te koop bij: Zena Olen/ Zena Baarle

caldera.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wij bedanken Original Fireworks voor deze informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
klopt de kruit inhoud wel?
250gram?
Dan is het een 4 inch singelshot...
Nee lijkt me sterk!

Het lijkt mij eerder een fontein hoor. Daar mag 250 gram in en crackling zie je daar heel vaak in.

Dit is inderdaad een fontein met Crackling effect.

Gisteren heb ik dit product mogen meemaken in Laakdal. Het is een goede fontein met harde Crackling. Echter, hij gaat natuurlijk niet zo hard als d Eyjafjallajokull die 350 gram meer heeft. Maar zeker een goede fontein voor een goede prijs.

Dit is inderdaad een fontein met Crackling effect.

Gisteren heb ik dit product mogen meemaken in Laakdal. Het is een goede fontein met harde Crackling. Echter, hij gaat natuurlijk niet zo hard als d Eyjafjallajokull die 350 gram meer heeft. Maar zeker een goede fontein voor een goede prijs.

Je legt een goede nuance. Die eyfajblabla is zó achterlijk lijp, dat deze een stuk minder lijkt.
Maar voor 12,50 is dit absoluut 1 vd beste fonteinen die ik gezien heb.

Dit is zeker voor deze prijs een mooie langdurige fontein met harde crackling.Voor de mensen graag een leuke niet al te dure fontein willen hebben zeker een aanrader.

Het is nu wel aftellen geblazen :)

Nog maar 3 min!

Edit; Houston we've made contact!

Leuke crackeling fontein, qua effect, zo lijkt, vergelijkbaar met die van x-treme (crackeling sky), maar de tijdsduur is veel langer.

Omdat er dan methaan in de darmen wordt geproduceerd. Jouw vraag heeft dus wél een antwoord :D :wink: Nee serieus; ik zou graag 'ns goud, zilver en kleurvulkanen zonder dat eeuwige geknetter zien. Ik snap dat herrie scoort maar 't is wel veel van 't zelfde.

Ik hoopte ook op een gekleurde vulkaan die 5 meter hoog zou komen, maar hier moeten we het blijkbaar mee doen.
Misschien komende jaren dan maar :wink:

Sodeju, zit even filmpje elders :wink: te kijken en dit is echt retefel zilver, bijna magnesium! Da's wel heul gaaf hoor!

Geweldig produkt! Al een paar keer live gezien, dikke zware staaf die erg lang een keiharde en felle cracklingwolk eruit blaast. Flares zo groot als pingpongballen :p Gaan rond de 4 meter hoog en 2 meter breed.

De studentjes in de straat waar ik de jaarwisseling vierde hadden leuke fontijnen....Tenminste dat dachten ze :p
Toen ik met mijn Caldera rek naar buiten kwam waren ze gelijk stil en niet veel later ging de hele straat uit zn plaat. Dit was echt mega vet:

Bizarre fonteinen, stonden in mijn 17:00 fonteinen show. Als je ze met korting haalt is het helemaal waar voor je geld. De straat was vol met crackeling! Het enige wat er echt overheen ging, was de showtime crackeling fontein, maar die duurt maar 15 seconden.

Ik vond ze in ieder geval ook nog indrukwekkender dan de bugano fonteinen.

De studentjes in de straat waar ik de jaarwisseling vierde hadden leuke fontijnen....Tenminste dat dachten ze :p
Toen ik met mijn Caldera rek naar buiten kwam waren ze gelijk stil en niet veel later ging de hele straat uit zn plaat. Dit was echt mega vet:

Langdurig zo te zien. Dat is dan wel beter.
Goed stabiel over een langere periode. Best netjes en per 3 al helemaal.

Bizarre fonteinen, stonden in mijn 17:00 fonteinen show. Als je ze met korting haalt is het helemaal waar voor je geld. De straat was vol met crackeling! Het enige wat er echt overheen ging, was de showtime crackeling fontein, maar die duurt maar 15 seconden.

Ik vond ze in ieder geval ook nog indrukwekkender dan de bugano fonteinen.

Per 3 lijkt deze wel op de Showtime, alleen zonder gekleurde parels, iets minder hoog en breed maar wel een stuk langduriger.
Goed dat je de Showtime fontein nu benoemd. Als die bagger is (ik had goddank een goede versie), kan je met drie van deze dingen een waardig alternatief creëren.

Back
Bovenaan