Calamonaci (AG) 7 + 9 augustus 2026.

Ja ik kan daar echt een moeilijke inschatting van maken, het maakt verder inderdaad ook niet uit, de show was groots. Ik ben bewust wat verder af gaan staan vanwege de brede opzet. Maar achteraf had ik toch dichterbij moeten gaan staan, want de show van Ruocco heeft meer indruk achter gelaten op me.

Ik herken die afweging, maar als je de mogelijkheid hebt zou ik idd altijd wat dichter erop gaan staan. Die beleving/herinnering neemt niemand je meer af!

Ik vind ergens tussen de 50-100 meter van de buizen perfect. Ook bij grotere show, er zijn zat mensen die van verderaf filmen en kijk voor het overzicht die filmpjes wel trug..

Zijn je shows nog aant uploaden @Airforce ben superbeniewd naar Ruocco Carmine van dichtbij!
Ja, en dat gaat nog wel even duren. Belachelijk slecht internet.
Maar goed heb nu grotere problemen. Heb gewoon online in gechecked met random stoel aanwijzing en zou een stoel aangewezen krijgen bij boarding. Nu lijkt het erop dat de vlucht overbooked is en heb ik een probleem, want: Trapani --> Weeze --> naar huis rijden --> morgen naar Malta vliegen vanaf Brussel Charleroi (4 uur rijden). Janken weer dit.

Ja, en dat gaat nog wel even duren. Belachelijk slecht internet.
Maar goed heb nu grotere problemen. Heb gewoon online in gechecked met random stoel aanwijzing en zou een stoel aangewezen krijgen bij boarding. Nu lijkt het erop dat de vlucht overbooked is en heb ik een probleem, want: Trapani --> Weeze --> naar huis rijden --> morgen naar Malta vliegen vanaf Brussel Charleroi (4 uur rijden). Janken weer dit.

Ow klote maat! Kun je niet rechtstreeks naar Malta anders nu???

Of vanaf Palermo daar gaan meer vluchten naar Malta

Vanavond om 22.45 Palermo naar Malta
Uurtje vliegen kost maar €52
Er zijn gewoon plekken beschikbaar!
Als je op die link klikt stuurt ie je automatisch door naar deze vlucht.

Probeer ff met je mee te denken ;)

Laatst bewerkt:

Vanavond om 22.45 Palermo naar Malta
Uurtje vliegen kost maar €52
Er zijn gewoon plekken beschikbaar!
Als je op die link klikt stuurt ie je automatisch door naar deze vlucht.

Probeer ff met je mee te denken ;)
Heel naise van je! Liefst pak ik deze vlucht mits mogelijk. Heb de auto nog op Weeze staan en natuurlijk 0 schone kleding met die hitte hier.

Back
Bovenaan