Bastiaan91
VWC lid
Was inderdaad helemaal niks mis mee, zorgen om niks. Je zal ze nu maar geannuleerd hebben.... 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja daar kan ik stiekem wel van genieten....Was inderdaad helemaal niks mis mee, zorgen om niks. Je zal ze nu maar geannuleerd hebben....![]()
Haha sameJa daar kan ik stiekem wel van genieten....
Valt best mee dusNou voor mijn gevoel presteerde de 2024 batch 9% minder dan die van eerdere jaren
Deze hebben we gezien in de finale van Huisman. Ik weet niet precies hoeveel er nou gingen, maar het ging er in ieder geval goed op. Lekker rammen dus!
Ik kon het niet laten....Hij zat volgens mij in de finale van de demo bij Huisman. Nog steeds net zo goed als vorig jaar voor mijn gevoel en hij stak er in de finale gewoon weer bovenuit qua kwaliteit.
Ik was ook van mening dat het er 2 waren. Benieuwd wat het antwoord is.Ik denk dat het er 2 waren maar, wat zeg jij?
Ik vond hem 7% minder, maar daar teken ik voor. Blijft een geweldenaar.Nou voor mijn gevoel presteerde de 2024 batch 9% minder dan die van eerdere jaren
Wat is eigenlijk het bruto gewicht van een karton