PyroCrewNL
VWC lid
Miss handig om een topic te openen voor overname karton Cairo voor de liefhebbers
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die er vanaf willen hoor. In overleg met een winkelier is er anders meestal ook veel mogelijk.Miss handig om een topic te openen voor overname karton Cairo voor de liefhebbers
Zeker niet, helemaal niet met de december prijzen.Ik denk niet dat er veel mensen zijn die er vanaf willen hoor. In overleg met een winkelier is er anders meestal ook veel mogelijk.
Joh laat die winkeliers lekker met rust en pak die cake. Dat gezeik over niet goed genoeg. Waarschijnlijk is ie nog steeds beter dan andere 30mm crackling cakes. En anders kun je ze over 4 jaar voor 100,- per stuk verkopen omdat het ooit in de befaamde kooi heeft gezeten.Miss handig om een topic te openen voor overname karton Cairo voor de liefhebbers
Helemaal mee eens!!!Joh laat die winkeliers lekker met rust en pak die cake. Dat gezeik over niet goed genoeg. Waarschijnlijk is ie nog steeds beter dan andere 30mm crackling cakes. En anders kun je ze over 4 jaar voor 100,- per stuk verkopen omdat het ooit in de befaamde kooi heeft gezeten.
Dat constante wisselen / annuleren moet ook een keer stoppen. Lijkt me bloedirritant als winkelier zijnde.
En ja, ik begrijp dat je post enigszins met een knipoog is
Dat ga ik ook doen ja, die hebben lekker jaartje extra gedroogdHeerlijk om te volgen dit topic de laatste paar dagen. Ik zie gewoon nog steeds een prima crackling beuker en die paar die ik op de lijst heb staan blijven daar ook gewoon staan. Zal uit nieuwsgierigheid en voor de lol toch een 2023 en 2024 exemplaar achter elkaar aan naaien de 31e.
magnum demo was 2023 batchAls ik dit zo lees, klopte mijn gevoel op de Magnum Demo dus wel:
'Deed het prima op de Magnum Demo, spreiding en volheid van de boeketten was als vanouds. Afgelopen jaar kwam de burst echt boven alle andere 30mm producten uit, maar dat idee had ik nu niet. Burst leek voor mijn gevoel hetzelfde als de andere 30mm producten die werden geschoten.'
Burst was vorig jaar zo ontzettend hard, dat de Chinees wat uitgeschoten was met het vullen was wel duidelijk![]()
Dat zijn jou woorden....dr is door de omroeper tegen iemand hier gezegd dat t 2024 was...magnum demo was 2023 batch
U zegt hahahhahaJoh laat die winkeliers lekker met rust en pak die cake. Dat gezeik over niet goed genoeg. Waarschijnlijk is ie nog steeds beter dan andere 30mm crackling cakes. En anders kun je ze over 4 jaar voor 100,- per stuk verkopen omdat het ooit in de befaamde kooi heeft gezeten.
Dat constante wisselen / annuleren moet ook een keer stoppen. Lijkt me bloedirritant als winkelier zijnde.
En ja, ik begrijp dat je post enigszins met een knipoog is
Is toch zo met dat gejank elke keer. Kan wel merken dat aan het eind van het jaar de schooljeugd hier aanschuift.U zegt hahahhaha
Kijk eens wat vaker in de spiegel, voor sommige die wat roepen.Is toch zo met dat gejank elke keer. Kan wel merken dat aan het eind van het jaar de schooljeugd hier aanschuift.