Caïro Crackling

Miss handig om een topic te openen voor overname karton Cairo voor de liefhebbers
Joh laat die winkeliers lekker met rust en pak die cake. Dat gezeik over niet goed genoeg. Waarschijnlijk is ie nog steeds beter dan andere 30mm crackling cakes. En anders kun je ze over 4 jaar voor 100,- per stuk verkopen omdat het ooit in de befaamde kooi heeft gezeten.

Dat constante wisselen / annuleren moet ook een keer stoppen. Lijkt me bloedirritant als winkelier zijnde.

En ja, ik begrijp dat je post enigszins met een knipoog is

Joh laat die winkeliers lekker met rust en pak die cake. Dat gezeik over niet goed genoeg. Waarschijnlijk is ie nog steeds beter dan andere 30mm crackling cakes. En anders kun je ze over 4 jaar voor 100,- per stuk verkopen omdat het ooit in de befaamde kooi heeft gezeten.

Dat constante wisselen / annuleren moet ook een keer stoppen. Lijkt me bloedirritant als winkelier zijnde.

Helemaal mee eens!!!

Heerlijk om te volgen dit topic de laatste paar dagen. Ik zie gewoon nog steeds een prima crackling beuker en die paar die ik op de lijst heb staan blijven daar ook gewoon staan. Zal uit nieuwsgierigheid en voor de lol toch een 2023 en 2024 exemplaar achter elkaar aan naaien de 31e.

Als ik dit zo lees, klopte mijn gevoel op de Magnum Demo dus wel:

'Deed het prima op de Magnum Demo, spreiding en volheid van de boeketten was als vanouds. Afgelopen jaar kwam de burst echt boven alle andere 30mm producten uit, maar dat idee had ik nu niet. Burst leek voor mijn gevoel hetzelfde als de andere 30mm producten die werden geschoten.'

Burst was vorig jaar zo ontzettend hard, dat de Chinees wat uitgeschoten was met het vullen was wel duidelijk 😄
magnum demo was 2023 batch

Ik tel toch 2 crackling sterren minder in de nieuwe batch. Beduidend slechter dan de vorige editie 🤣🤣

Man man man, ik zie me daar een topper van een cake batch 24 op het filmpje. Precies zo als ik me vorig jaar herinner van de 23 batch. Gewoon weer keihard genieten dit jaar. We horen het de 31e wel of ie minder doffer klinkt.

Ziet er gewoon weer prima uit! Misschien een iets minder doffe burst, maar als we hier over een paar weken weer recht onder staan wordt het weer genieten. De kruitkoorts kan weer wat zakken.

U zegt hahahhaha

Back
Bovenaan