Knettermans
VWC lid
Ik denk dat dit de enige cake is die meer per karton verkocht wordt dan per stuk 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
In Barneveld voor 165€ te vinden een karton.Iemand nog een suggestie waar een karton tegen een goede prijs te koop is? Het kan in de provincies Noord-Brabant / Gelderland / Utrecht / Overrijsel?
Toevallig bij Raben in Voorburg ?Vorig jaar 2 stomme cakes gekregen ipv deze... Hopelijk ervaar ik hem dit jaar wel.
Wellicht dat ik ook een 'omlabeling/immitatie' koop om de kans te vergroten
Toevallig wel jaToevallig bij Raben in Rijswijk?![]()
Ja als je een Cairo wil bemachtigen moet je echt niet daar heen gaan! Ik was er de eerste verkoop dag. Speciaal voor twee Cairo'sToevallig wel ja![]()
Is dat echt zo? En zijn ze op tijd binnen?
Als ik zie hoeveel kartonnen er door iedereen besteld worden, dan hoop ik maar dat ook iedereen hem geleverd krijgt.
Huisman heeft met de freakactie een korting die kan oplopen tot 20%.Iemand nog een suggestie waar een karton tegen een goede prijs te koop is? Het kan in de provincies Noord-Brabant / Gelderland / Utrecht / Overrijsel?
Kijkt even twee berichten boven jou bericht...Heel Nederland heeft deze cake in het assortiment en heel Nederland heeft deze besteld in meervoud.
Is die al in Nederland en komen er wel genoeg.