Caïro Crackling

Was 'm blijkbaar vergeten te plaatsen gisteren want hij viel me ook al op bij deze demo.

Over het geluid, dat is helaas lastig op filmpjes. Bij mijn camera is het geluid van dichtbij echt top en bij shows klinkt het wat gedempter door de afstand. We moeten het dus doen met de mening van de filmer haha, bij een andere demo noemde een Duitser het 'de winnaar van de avond'. Op de filmer van deze demo wacht ik nog even op een reactie maar het zal minimaal wel goed zijn met zo'n spreiding.

Wat blijft het toch een beuker! Als je de afstand ziet waarop het gefilmd is zie toch nog steeds enorme spreiding. burtst op een open veld zal misschien iets minder zijn maar bij menig in de straat tussen de huizen zal die nog steeds goed zijn.

Ik ben in ieder geval blij met mijn bestelde karton

Dit jaar drie stuks in de pocket. Had ‘m vorig jaar ook in de straat staan, waanzinnig goede cake.

Deze of Ultimate Chry zijn vrijwel overal nog wel te bestellen hoor. Ook nog geen melding vanuit Broekhoff gezien dat ze daar uitgereserveerd zijn. Zijn écht massaal ingekocht dit jaar :applause:

Deze of Ultimate Chry zijn vrijwel overal nog wel te bestellen hoor. Ook nog geen melding vanuit Broekhoff gezien dat ze daar uitgereserveerd zijn. Zijn écht massaal ingekocht dit jaar :applause:

Niet dat het uitmaakt, maar dat is niet helemaal waar. Deze is al weken niet meer in te kopen voor winkeliers bij Magnum ondanks de door Magnum enorm ingekochte lading...

Back
Bovenaan