Caïro Crackling

Daar zal niemand een sluitend antwoord op kunnen geven. Op zich is de kwaliteit jaar op jaar van Broekhoff wel constant en, als ik het zo las, is er niet echt iets dat hem naar afkeur doet neigen.
Komt dus meer uit op hoe jij met je geld zit en omgaat; meer betalen voor zekerheid (na demo's) of minder voor een (redelijk betrouwbare, denk ik) gok.

Bedankt, hier heb ik toch best wat aan. Dan wel geen sluitend antwoord maar wel een inschatting van iemand die al een stukje langer meedraait op het forum dan ik haha!

Wat een topcake is dit zeg. Als ik 'm tegenkom in de buurt neem ik er zeker een mee. Wat een geweld!

Helaas nog niet gehad, was altijd wel helemaal gek van de Venom Box, dus dan denk ik zomaar dat deze zeer goed in de smaak gaat vallen!

Ik ook. Heb er 4 besteld met korting.Al 3 jaar op de markt en nog steeds dezelfde adviesprijs vind ik netjes.

6x besteld 4 geleverd. 2x Ready to Rumble van Vulcan gekregen als vervanger:bonk:
30December was de omlabeling ook al bijna overal uitverkocht, uiteindelijk 2x Avalanche Thunder ervoor gezet,duidelijk verschil in Burst en spreiding.

beste cake van 2022 naar mijn mening.

In welke opstelling heb je de 4 cakes doorgelont?

Vind dit de mooiste cake die op dit moment op de markt is denk ik. Wat een geld, perfect uitgevoerd in mijn ogen. Helemaal als je er een paar tegelijk schiet is het gekkenhuis.

Iemand/iemanden belang om een karton te delen ? Stuur maar effe PB. Woonplaats staat in profiel.

Ben ook benieuwd naar deze heb er een in bestelling kan ik hem vergelijken met de Venom box die heb ik nog staan ik denk dat de Cairo wel sneller schiet dan de Venom box.

Ook maar even hier de nieuwe 2023 batch plaatsen dan. Filmpje betreft wel de ultimate chry, voorgaande jaren natuurlijk hetzelfde als de cairo crackling. Maar je weet het nooit.

Ook maar even hier de nieuwe 2023 batch plaatsen dan. Filmpje betreft wel de ultimate chry, voorgaande jaren natuurlijk hetzelfde als de cairo crackling. Maar je weet het nooit.

Moeilijk te zien of deze hetzelfde presteert als voorgaande jaren. Denk dat het wel goed komt:)

Back
Bovenaan