Caïro Crackling

Ik ben benieuwd of deze dit jaar nog met kooi wordt geleverd ( per karton uiteraard bij de winkelier ).

En of er nog iets veranderd is qua vorm vanwege de nieuwe regels vanuit de BPN van 'niet hoger dan breed/lang'. Dus bijvoorbeeld opgevuld met lucht, andere verhouding kaliber/schoten of verzin het maar.

Ik ben benieuwd of deze dit jaar nog met kooi wordt geleverd ( per karton uiteraard bij de winkelier ).

En of er nog iets veranderd is qua vorm vanwege de nieuwe regels vanuit de BPN van 'niet hoger dan breed/lang'. Dus bijvoorbeeld opgevuld met lucht, andere verhouding kaliber/schoten of verzin het maar.

Voor zover mijn leveranciersinfo strekt is er niets veranderd. Het was al een vierkante cake en ook het kruitgewicht is niet aangepast.

Gizmo, ik zag dat je deze cake niet meer op voorraad had. Word deze nog aangevuld?

De Caïro staat er weer in en wordt vanaf nu regelmatig bijgevuld. We willen en moeten dat iets meer monitoren om eventuele "uitdagingen" te voorkomen.

In vergelijk met 2 andere dikke crackling cakes. Alleen de Mountain Dog ontbreekt hierin, qua topsegment 30mm crackling cakes denk ik.

Al in de chat gevraagd maar hier toch ook nog even: ik twijfel over het bestellen van een karton gezien de voorraad beperkt is en ik ze nu nog voor een goede prijs kan krijgen. Toch zie ik mensen vraagtekens zetten bij hoe de nieuwe batch zal uitvallen. Wat denken jullie, risico nemen en bestellen of toch overslaan/wachten op demo's?

Daar zal niemand een sluitend antwoord op kunnen geven. Op zich is de kwaliteit jaar op jaar van Broekhoff wel constant en, als ik het zo las, is er niet echt iets dat hem naar afkeur doet neigen.
Komt dus meer uit op hoe jij met je geld zit en omgaat; meer betalen voor zekerheid (na demo's) of minder voor een (redelijk betrouwbare, denk ik) gok.

Na de 2 van vorig jaar nu een karton besteld:D 20 gram per shot crackling chry kan weinig mis mee zijn lijkt mij.

Back
Bovenaan