C.O.L.O.R CREAM 75's

Ziet er prima uit ja, mooi die kleuren en dan lekker goud rammen. Goede combinatie qua opvolging, komt goed over op film en lijkt me best bruut in de straat. Toch maar eens op letten bij een demo, want moet wel live overtuigd worden om die prijs te betalen.

persoonlijk word ik een beetje gek van al blokken met goud .
maar in de geval vind ik dit een mooie combinatie .
lekker kleurrijk begin om dan uitgebreid af te sluiten .
erg mooi hoor .

Ik heb deze afgelopen jaar ook afgestoken zien worden in de straat. M'n film daarvan komt later wel online.

Maar het klopt wat Arahon zegt! Het is 2x 25sh color peony en 1x 25sh willow salvo's geworden. De eerste cake met glitter willows zit er NIET in. De kleuren zijn overigens wel bijzonder helder. Maar de boeketgrootte was erg wisselend. De finalecake is wel erg bruut.

Darksoul heb je inmiddels het filmpje al gevonden? Ik ben namelijk erg benieuwd, raak nogal gecharmeerd van deze box wanneer ik hem vaker zie :D

Edit:
Nog een filmpje gevonden bij de buren.
https://vimeo.com/151285510

Mooi filmpje Darksoul. Deze bak maakt toch net wat meer indruk dan de Street of Dreams die je ook op film had staan.

De spreiding van de boeketten is echt fantastisch..echt een prachtige box vind ik het. Mooi filmpje Darksoul, geeft de box mooi weer.

Back
Bovenaan