Buurt Assortiment XXL [Uitloop]

Wat een kwalitatief constant super product door de jaren heen blijft dit toch ook zeg! Heb het assortiment volgens mij in het hoge noorden wel eens voor 60 euro voorbij zien komen, prijs/kwaliteit in dat geval ook geweldig!

Voor volgend jaar gewoon weer op de lijst! :)

Zijn deze die 100 euro waard of is het beter voor de Event Shock Box / Palm W-105 te gaan?

Ik heb deze al eens gehad, maar als ik zo die filmpjes zie, ben ik niet echt onder de indruk van het tempo. Voor aan het begin van de avond misschien nog wel leuk.

Zijn deze die 100 euro waard of is het beter voor de Event Shock Box / Palm W-105 te gaan?

Ik heb deze al eens gehad, maar als ik zo die filmpjes zie, ben ik niet echt onder de indruk van het tempo. Voor aan het begin van de avond misschien nog wel leuk.

Precies wat je zegt... voor het tempo koop je deze niet... voor een fantastische prijs / kwaliteitsverhouding wel... ;)

Tempo ligt niet hoog nee, had destijds gewoon een lont langs alle cakes geplakt, toen werd het een erg leuk doosje!

is en blijft een leuk assortiment. Alleen het per stuk afsteken vind ik tegenwoordig niet leuk meer.

Blijft een mooi assortiment, wel veel weigerende bombettes dit jaar en de labels klopten niet echt. Maar mooie cakes!

Ik had nog 2 cakes over van vorig jaar, de tail cake en de crackling chry. De cakes zijn echt goed, maar het tempo is veel te laag. Bij de tail cake maakt dit niet zoveel uit, maar de crackling chry werd gewoon saai. Wel goede crackling :p

Wederom genoten van dit geweldige assortiment. Heb deze al heel wat keren gestookt, maar hij verveeld nog geen moment. Dikke klappen komen er af. De tails waren weer lekker vel en lichten de straat goed op.

Back
Bovenaan