Buurt Assortiment XXL [Uitloop]

Je kan het verschil best goed zien door de crackling finale die hogere zitten.
Had hem doorgelont en was met de tails begonnen,echt een hele mooie cake.

Heb deze set 3 jaar terug gehad en dit jaar weer eens meegepakt. Ik wist dat ze erg goed waren, maar wauw dit zijn echt toppers! Hebben mij weer doen verbazen. Heerlijke burst met prachtige volle boeketten. Redelijk veel crackling, maar dat stoort totaal niet bij deze cakes!

Ik moet ze dit jaar toch weer hebben. :D

Echt heel goed voor het geld. Voor 80 euro meegepakt bij Steenbergen, wat circa 13,40 per cake is, geen geld voor wat je ervoor terug krijgt. Prachtig!

Waren inderdaad weer top dit jaar. Alleen wanneer leren die chinezen eens goed labels plakken. Wilde de tail cake gebruiken voor in showtje, kwam de crackling chrysantum er uit ...:bonk:

Hier ook het geval, alleen mijn batch was nog van 2015. dus toen zat het al fout

Ik moet zoveel topics bijhouden. Als ik alles terug moet lezen dan moet ik mijn gezin te veel verwaarlozen ... :wink:
Maar voor een volgende keer weet ik er van ! Bedankt voor de tip ...

Had ze dit jaar voor het eerst. Maar voor een tientje per cake is dit echt een topset! Ik kwam maar aan 2 toe. Op 1 januari op een boerderij de rest afgestoken. Wat een klappen!! Alleen jammer dat elke cake eindigt in die 3 crackling schoten.

Je kan zien welke de tails heeft. Daar zitten de bombettes dieper in de tubes dan de andere cakes!

Tails cake heeft minder gram dan de andere 5 cakes, nog makkelijker om te zien en je merkt het al aan het gewicht als je de cake uit de doos haalt.
Dacht iets van 225 om 280 gram ;)

Heb de startpost even aangepast. Staat nu in vermeld dat je kunt zien welke de tail cake is doordat de bombettes dieper in de tubes liggen.

Prachtige cakes! Hele grote boeketten, mooie effecten, en de tailcake was idd ook heerlijk, het leek wel overdag.

Prachtige cakes! Hele grote boeketten, mooie effecten, en de tailcake was idd ook heerlijk, het leek wel overdag.

Deze presteerden weer prima dit jaar. Per ongeluk de tail cake om 22:00 afgestoken i.p.v. 0:00 maar ze waren er niet minder door.

Happy Hardcore - Fantasy world
Extreme Salute 2.0 = 1 Cake
Fairytail Assortiment - Cake 3
Buurt Assortiment XXL - Power Zone

Hallo kan iemand mij hier uitleggen hoe ik een filmpje vanaf mijn telefoon plaats?? Heb een mooi filmpje van de tail cake!

Prachtige cakes, voor het eerst gehad dit jaar. De eerste en derde cake zijn van het buurtassortiment.
De tweede is van de Big 19. Heb nog een filmpje van de tail cake, die zal ik later nog apart uploaden.

Hebben ze ooit gedaan, waarschijnlijk geen groot succes, want na 1 of 2 jaar zijn ze er mee gestopt.

Back
Bovenaan