Buurt Assortiment XXL [Uitloop]

voor de liefhebbers..

GroteFoto-ZNYEGCOA.jpg

have a nice day..

Jaaa deze moet je gewoon nemen als liefhebber!! Daar krijg je never nooit spijt van. Op de demo van 28 aug jl ging t iets door elkaar maar dat mocht de pret niet drukken. Wat een geweld zeg heerlijk.

Echt een super assortiment, had deze met oud en nieuw ook, heb er echt van genoten. Ik stond gewoon versteld ernaar te kijken hoe groot de effecten waren en knallen. Deze komt zeker dit jaar weer in me assortiment. Vorig jaar bij rowy 99euro, hoop dit jaar weer zelfde prijs.

blijft een leuke set maar rubro heeft zo veel mooi spul dit jaar.Ik kan eigenlijk niet goed meer kiezen . wel denk ik dat het dit jaar meeste rubro word aangezien ik die prijstechnisch het beste vind momenteel en goeie kwaliteit

blijft een leuke set maar rubro heeft zo veel mooi spul dit jaar.Ik kan eigenlijk niet goed meer kiezen . wel denk ik dat het dit jaar meeste rubro word aangezien ik die prijstechnisch het beste vind momenteel en goeie kwaliteit

Ik ga daar helemaal in mee, je weet gewoon niet meer wat je moet kiezen, ik heb geloof ik nu al een 20 tal lijstjes de prullenbak in gegood en zeker op de helft stond het buurt ass.

Voor 90 en 100 euro zijn dit nog steeds (anno 2012) zeer goede assortimenten. Niet alleen om te verkopen maar ook om te kopen. 6 steengoede cakes met een duidelijke finale (voor de liefhebber misschien minder interresant omdat er altijd crackling in te vinden is, maar vraag maar even aan de doorsnee toeschouwer die niets van vuurwerk af weet).

Ook dit pakket komt er dit jaar bij mij weer, erg grote boeketten, harde dreunen, en verschillende effecten, ook de crackling finales zorgen voor flink wat geweld.

Prima prijs, en ook dit jaar weer een topper!

Hierboven zie je ze allemaal 1 voor 1 voorbij komen
Deze cakes zijn op zichzelf ook zeker 12 uur waardig

Heb zo juist op een demo eindelijk wat cakes uit dit assortiment mogen aanschouwen live. Dat viel zéker niet tegen, wat een geweld komt hier uit zeg! Dit assortiment maakt de hype zeker helemaal waar, heb hem helaas dit jaar niet besteld en past nu niet meer in mijn budget.. Maar volgend jaar neem ik dit assortiment zeker wel!

Deze net zoals Lambal gister voor het eerst gezien, maar wat komen deze cakes goed over zeg echt een top assortiment!

Gister werden er drie geschoten weet niet welke drie maar ze waren erg goed.
Filmpje in HD:
(btw Deze hadden ook gewoon 19 schoten, de omproeper was een echte kenner:cool:

Mijn 900ste bericht :biertje: Feestjuh!

dit buurtassortiment ziet er goed uit :)
ik zou hem graag willen doorlonten zodat ze alle 6 achter elkaar de lucht in gaan!
helaas heb ik nog nooit doorgelont!

is dit lastig om te doen? wellicht kan iemand mij informartie verschaffen??

kan dit bijvoorbeeld gewoon met de lonten die aan de potten zitten of moet hier extra lont voor gehaald worden?

alvast bedankt!

Dit pakket kan je best om 00:00 1 voor 1 schieten. De burst is goed en de boeketten groot dus prima voor 00:00. Zelf schiet ik deze per 2 of in een project.

Toppertjes voor 90 euro. :)

:bye:

Voor de allereerste keer dit assortiment besteld. Vorig jaar overal uitverkocht. Dit jaar nu nog steeds goed te krijgen, omdat ik denk dat bijna iedereen voor die boxen gaat. Dus ben zeer benieuwd of dit het beste pakket is!

Kan niet wachten tot ik van het weekend mijn 2 pakketten heb staan!Ben erg benieuwd na het zien van alle filmpjes. En het feit dat ik er de afgelopen 2 jaar naast gevist hebt maakt me nog hebberiger!

Hoopte stiekem toch het meest dat ik mijn 2 assortimenten geleverd zou krijgen. En ze stonden al klaar in Amersfoort bij Riezebos.

IMG_4292.jpg

Mijn persoonlijke favoriet:

IMG_4309.jpg

De vochtplekken op de plaat in de doos waren wel vrij extreem, lijkt wel een soort vochtvreter ofzo.

IMG_0404.JPG (2).jpg

Maargoed heb nog geen uitsluitsel over de tail cake, en dat is wel heel belangrijk voor mn projectje.

Kan iemand aan de hand vh productiejaar uitsluitsel geven? Zal zo even kijken welk jaar.

Dit is helaas mijn Buurtassortiment van dit jaar:
IMAG0300_zps4297666b.jpg

Heb al gebeld met Kuiper Koekange en ze vinden het heel vervelend maar hebben er niet meer. Ik mocht wel langs komen om wat anders uit te zoeken met 50% korting ... Prima gebaar van hun kant. Waarschijnlijk kan ik via via nog regelen dat ik hem bij een andere winkel kan ruilen voor een pakket met 6 verschillende cakes. Heb nog wel even getwijfeld want ik vind de Space Intruder stiekem wel de mooiste van het assortiment :p Aan de andere kant is de afwisseling ook leuk.
Inderdaad zat het lont vorig jaar boven op. Hier nog een plaatje van de nieuwe en een versie van vorig jaar die ik nog had staan:
IMAG0301_zps9bbe4fc6.jpg

Rechts is de 2011 versie.

Ik heb dit jaar meerdere kartonnen, en overal zaten op die platen wat "vochtplekken". voelde ook aan als een soort vochtvreter, dus denk dat t de bedoeling is. Worden de cakes blij van. @ jvdbeld die versie ziet er vet uit! ben benieuwd naar de uitwerkingen! mag ik vragen waar deze vandaan komen?

Back
Bovenaan