Buurt Assortiment XXL [Uitloop]

in de vooravond heb ik een doos van het baxxl weggestookt, na twee potten gestookt te hebben, kwam de politie die hier in de stad op mountenbikes rond fietsen erbij staan, met het verhaal dat hier al lekker gestookt werd. ze vroegen ons of het uit belgie of duitsland kwam, waaop we ze een blok lieten zien, en ze er verwonderend naar keken, na nog twee potten te hebben afgestoken, zijn ze weer verder gefiest.

Echt een geweldig assortiment heb er echt van genoten. Echt mooie grote effecten harde burst. Echt een goede kwaliteit. Dit raad ik iedereen aan voor 99E prima prijs. Ik had color tail met mega finale doorgelont.

Mooi en goed assortiment.mik had ze alle zes doorgelont, wat een supermeffect. Helaas knalde er 1 pot uitbellaar, maar dat mag de pret niet drukken. AANRADER

Wat een topper! Snoeiharde burst, gigantische boeketten.
Dit jaar ipv 3 kopen, maar 4 keer doen dan.:p

Mooie tails hierboven zeg! Fel en wit, daar ben ik best jaloers op! Ik moest het jammer genoeg doen met de gekleurde (groen en rood)...Maar dan nog, het blijft een fantastisch assortiment. Hopelijk krijg ik volgend jaar wel de witte :wink:. Er staan er weer vier op de lijst :D.

Ik was zelf wel blij met de gekleurde tails, zo zie je maar weer dat smaken verschillen :p Neemt niet weg dat de witte tails ook fantastisch zijn.

img_2383.jpg

Ik had dit jaar een doorlontproject gemaakt van het Buurtassortiment in combinatie met 3 Secret Salutes. Eerst 1 cake, daarna 2 tegelijk, daarna 3 tegelijk en dan als laatste 3 Secret Salutes tegelijk. Het ging allemaal als een tierelier en alles was afgegaan, geen pauzes gewoon perfect! (filmpje komt nog wel binnenkort). Om half 1 de zooi weer opgeruimd, een paar after-foto's gemaakt, alles in de container gegooid en verder niet meer bij stil gestaan.

Totdat ik mijn foto's net op de computer zette! Aan de tubes kon je zien dat de cakes waren afgegaan en ook het rode folie was allemaal weg. Maar bij 1 cake niet... de Color Tail, die is niet afgegaan blijkt nu en op het moment dat ik aan het opruimen was wist ik dat helemaal niet omdat het evengoed wel 2,5 minuten rammen was. En alle lontjes waren opgebrand, die van de Color Tail ook maar dan is er toch iets misgegaan.

Afijn, ik heb dus een cake uit het Buurtassortiment in de kliko gegooid:bonk::rolleyes:

2011 was voor mij een Buurtassortiment XXL- loos jaar. Ik heb er spijt van. Ik miste hem in mijn collectie. Ik had keuzes gemaakt voor andere batterijen en financieel gezien had ik het besluit genomen om hem niet mee te nemen. Stom gewoon, had hem al 2 jaar in het assortiment zitten en vond het een prachtig assortiment.

2012 gaat hij er zeker weer wel komen! Hij moet gewoon in de collectie zitten anders is het niet compleet. Ik denk dat ik met twee kartonnen Buurtassortiment XXL en een karton (12 cakes) Extreme Salute wel aardig op de goede weg zit voor mijn show!

Mooie tails hierboven zeg! Fel en wit, daar ben ik best jaloers op! Ik moest het jammer genoeg doen met de gekleurde (groen en rood)...Maar dan nog, het blijft een fantastisch assortiment. Hopelijk krijg ik volgend jaar wel de witte :wink:. Er staan er weer vier op de lijst :D.

Ik had ook gekleurde tails. Maar omdat het buurtass vorig jaar (red. 2010) uitverkocht was en Wim gezegt heeft dat dit jaar (2011) de tail weer mooi wit zouden zijn begon ik te twijfen aan mijn geheugen. Oftewel ik mis in mijn herinnering de witte tails.

Das dan toch wel raar want ik had wel een 2011 productie, met de lont op het dekpapier.

Ik had ook gekleurde tails. Maar omdat het buurtass vorig jaar (red. 2010) uitverkocht was en Wim gezegt heeft dat dit jaar (2011) de tail weer mooi wit zouden zijn begon ik te twijfen aan mijn geheugen. Oftewel ik mis in mijn herinnering de witte tails.

Das dan toch wel raar want ik had wel een 2011 productie, met de lont op het dekpapier.

Waarschijnlijk is er begin 2011 nog geproduceerd met groen/rode tails en latere productie over gestapt op witte. Ik had ze allebei en die met silver tails is toch wat mooier.

POeh heb dit assortiment nog nooit gehad, en wilde hem dit jaar graag nemen. Maar nu die nieuwe elite bakken dr zijn, wilde ik eigenlijk daar voor gaan.. Met een budget van 400 euro (al verhoogd door die elite bakken..) twijfel ik of ik deze er nog bij zou nemen.. toch erg veel cracklin.. Is dit echt een musthave als je ze nog nooit hebt gehad? Of was dat het en zijn er nu betere alternatieven? Enige gedeelte uit de demo dat trouwns niet volgens het boekje ging volgens mij!

Je merkt ook dat de gekleurde tails veel minder dik zijn dan de magnesium tails ( zag het in filmpjes waar meerdere kartonnen tegelijk geschoten werden afgelopen jaren ). Erg jammer vind ik dat, aangezien je wel een best hoge prijs betaald per cake omgerekend. De gekleurde tails zijn dat niet waard vind ik persoonlijk.

Verder is het pakket echt een topper!

Eindelijk heb ik de magnesiumtails voorbij zien komen na 2 jaar het verkeerde pakket gekocht te hebben.
Het blijven prima cakes al vind ik het persoonlijk jammer dat al die cakes moeten afsluiten met crackling.
Ik denk dat ik 'm dit jaar maar eens een jaartje laat staan. Eens een ander pakketje proberen.

13333439.cf6e78ce.560.jpg

vorrig jaar had ik hem 3x, voor een prijsje van nog geen 75 euro per doos, met de aktie van vuurwerk4all.
ze zijn echt super.. in de ochtend show had ik al 3x de crackling cake gebruikt, en sávonds ook al een savo van 3, dit zijn nog 2 dozen met 4x3 dezelfde. was echt geweldig.

GroteFoto-DITLGO3I.jpg

mazzzoll

Back
Bovenaan