Buurt Assortiment XXL [Uitloop]

sommige cakes zijn gewoon echt top en sommige wat minder
Maarja Ooit een assortiment gezien waarvan je alle cakes even mooi vond ?
ik vind het in ieder geval een heel mooi pakket en ga er zeker een proberen te krijgen dit jaar. het zijn gewoon super potten voor die prijs !

sommige cakes zijn gewoon echt top en sommige wat minder
Maarja Ooit een assortiment gezien waarvan je alle cakes even mooi vond ?
ik vind het in ieder geval een heel mooi pakket en ga er zeker een proberen te krijgen dit jaar. het zijn gewoon super potten voor die prijs !

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Welke cake op dit filmpje is de Multi Colour Coco?

Laatst bewerkt:
Ik heb deze cake's allemaal na elkaar afgestoken als laatste in de vooravond. Voordat ik deze cake's schoot heb ik oa de outragoes, pharao, 13s salon roger cake's, zena nl palm cake en nog veel andere goede cake's gehad maar ik schrok er werkelijk van wat er uit deze cake's kwam.
Boeketten waren echt gewoon veel groter als de rest, misschien kwa effect dat er wat mindere in zitten omdat het wat crackling is maar die was zo groot en overweldigend dat ik ze echt goed vond.

In de vorige post is de cake met de tails uitvoerig besproken
Dankzij Remco (Oerend Hard)hebben we nu een film waar deze cake uit het buurtassortiment in voorkomt en duidelijk zichtbaar is.
De cake met een ongelooflijk zuivere, mooie en dikke tail zie je op het filmpje vanaf 4:50 minuut voorbijkomen:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Yoshimitsu, heel gaaf doorgelont. Op welke manier heb je dit gedaan?

Bedankt Ruben.

Heb het als volgt gedaan:
Ik heb de doos gebruikt waar deze potten inzitten. Bovenste flappen er afgehaald en vervolgens gesneden zodat de flappen aan de zijkant plat kwamen te liggen op de grond. Toen de potten erin gelegd met de lontjes aan de buitenkant en vervolgens een stuk visco gebruikt die langs alle lontjes van de potten ging.

Misschien beetje een onduidelijke beschrijving, hier heb je een plaatje:

PC290064.jpg

Het viscolont liep als het ware in een soort U-vorm langs de potten.
Vervolgens weer de flappen tapen zodat je een soort flowerbed hebt :):

PC290067.jpg

Ik heb eigenlijk helemaal niet nagedacht over timing of iets en ik ging er dan ook vanuit dat er misschien wel pauzes zouden vallen of dat de potten helemaal door elkaar heen zouden gaan. Maar hij liep echt heel lekker in elkaar over!

Zo dan, toppers als ik het zo zie. Dit jaar toch maar even een stukje gaan rijden voor dit assortiment :blink:. Wat effecten en wat een bursts zeg :). Is er toevallig een Rubro dealer in de buurt van Rotterdam bekend?

Laatst bewerkt:
Dit zijn inderdaad mooie potten. Vooral die dikke staart vind ik toch wel heel erg om te smullen. Dikke tails in een project stoppen kan nooit kwaad. De rest zijn ook heel goed. Voor de prijs kun je het niet laten, dat is zeker!

Kan iemand in de openingspost zetten welke cake welk effect heeft?

Volgens mij is het zoiets (weet niet zeker hoor):

Space Intruder = Grote Tails
Giant Festival = Goud en Blauw
Color Tail = Blink en Peonies
Power Zone = Crackling Chrysantheum
Multi Color Coco = Crackling Coconut
Mega Finale = Goud en Groen

Een van de beste 19sh pakket wat op de markt is, prijs kwaliteit verhouden is uitstekend, bij mij komt hij in de straat! :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Lees nu net dat dit pakket bijna (overval) is uitverkocht. Naar mijn idee is dat best wel een slecht punt van de importeur. Ruim 6 weken voor de dag dag der dagen, dat een artikel al is uitverkocht.

Het is inderdaad triest dat dit nu al niet meer verkrijgbaar is bij de meeste winkels. Veel van ons freaks bestellen pas begin december. Aangezien het assortiment nu al zo goed als niet meer verkrijgbaar is vind ik dit toch echt zeer slecht.

Noujaa, ik wilde begin december bestellen, is het op... ja lekker geregeld :S:S this niet eens half november man!

hhmm slechte zaak gezien het gewoon te verwachten was dat dit pakket goed ging lopen.Ik bestel morgen wel bij pyrovoordeel en dan zien we wel of het pakket erbij zit.

Weet iemand in de buurt van steenbergen of breda een dealer die het verkoopt,dan bestel ik gewoon bij steenbergen en het buurt assorti bij een andere winkel.

Ik laat hem nog een tijdje in me winkelmandje staan zodat ik er zeker van ben dat ik er 2 heb bemachtigd. Bank schiet namelijk niet op met het overboeken van het geld + dat ik even moet kijken welke datum het beste uitkomt :p

Ik had deze ook besteld bij Steenbergen, ruim voordat die op uitverkocht stond. En raad eens wat, niet geleverd gekregen, terwijl ik nog gemaild had en me werd toegezegd dat ik deze gegarandeerd geleverd zou krijgen :bonk:.

Kwamen ze met China by Night als vervanger... Die had ik al 1 keer en dat vind ik genoeg ook, dus maar mijn geld teruggevraagd en gekregen.
Nog meer mensen die deze bij Steenbergen besteld hadden en niet geleverd hebben gekregen?

Ik had deze ook besteld bij Steenbergen, ruim voordat die op uitverkocht stond. En raad eens wat, niet geleverd gekregen, terwijl ik nog gemaild had en me werd toegezegd dat ik deze gegarandeerd geleverd zou krijgen :bonk:.

Kwamen ze met China by Night als vervanger... Die had ik al 1 keer en dat vind ik genoeg ook, dus maar mijn geld teruggevraagd en gekregen.
Nog meer mensen die deze bij Steenbergen besteld hadden en niet geleverd hebben gekregen?

Ook ik had hem achter laten houden. Er stond 1 karton verstopt achter de China By Nights, gelukkig was die voor mij. :)

Ook dit jaar waren wij ( schoonvader, zwager en ik) de trotse bezitters van het buurtassortiment. Onze dealer heeft dit pakket niet in zijn assortiment, maar speciaal voor ons besteld bij Rubro. Dit is echt een toppertje onder de assortimenten. De knallen waren dit jaar echt verschrikkelijk hard. menig omstanders vroeg aan ons of we dit vuurwerk uit Belgie hadden gehaald. De effecten zijn misschien niet allemaal even origineel, maar de knal maakt dit voor 200% goed! Door de redelijke lage lancering van de effecten is dit een supertopper!!! Ik adviseer RUBRO dit asortiment niet te wijzigen en 10 keer zoveel in te kopen. Dit assortiment verdient het gewoon om een landelijke spreiding qua verkoop te hebben!!!!!!!!!!

Whoooo wat een geweldige cakes waren dit zeg voor dat geld zeker niet verkeerd geweest .Dit moeten ze weer in de collectie opnemen komende jaarwisseling .Dan koop ik er zeker 2 dozen van TOP BOX

Back
Bovenaan