Bursting Bull

moontan

VWC lid
Artikelnummer: volgt
Artikelnaam: Bursting Bull
Bruto Gewicht: ... gram.
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: 25 shots diverse uitwerkingen met 5 shots finale
Richtprijs: 17,50 euro

Hier nog een filmpje van de Bursting Bull
(begint pas na 17 seconden)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
zeer mooi blokje , 'n vriend van mij had deze , was 'n zeer mooi blok .
heldere kleuren , harde klappen , harde crackling , goed tempo en een mooie opbouw + mixed effecten , wat mij betreft een aanrader .

Laatst bewerkt:
verklaar u nader a.u.b. , er zijn maar weinig merken die een 25 schots blok met mixed effecten van hoge kwaliteit voor 17,50 verkopen hoor .

verklaar u nader a.u.b. , er zijn maar weinig merken die een 25 schots blok met mixed effecten van hoge kwaliteit voor 17,50 verkopen hoor .

Je hebt inderdaad gelijk dat ik niet zo die 25 schots potten met mixed effecten kan opnoemen.
Maar wat je zegt over die hoge kwaliteit daar kan ik me niet zo in vinden, want die effecten vind ik niet groot lijken op het filmpje. En dan vind ik die prijs niet mooi.

duidelijk zo of zal ik het nog wat beter uitleggen.:wink:

dat klopt , op het filmpje lijken de boeketten niet zo groot , maar in de straat wel hoor , neem dat maar van mij aan .
het is trouwens bijna altijd 'n heel groot verschil tussen wat je op de filmpjes ziet en hoe je het in het echt ervaard .

Ik vind deze wel erg gaaf overkomen op het filmpje. Als deze de afgelopen jaren 17,50 was dan lijkt mij dat een koopje te zijn geweest, balen dat ik deze niet eerder gezien heb.

Vooral de harde goede crackling tails zijn een strakke opening en gevolgd door 3 traps fluiters die je verder alleen tegen komt bij de Sky Symphony maakt dit direct al tot een zeer originele combinatie. De boeketten zijn verder redelijk standaard, maar als geheel komt deze cake als zeer origineel over.

:D

het filmpje stamt nog uit 2006
als hij zo is gebleven . zou ik mischien wel willen hebben
de cake is beslist niet saai . een 7 is wel op zijn plaats
prijs is wel wat hoogjes .

ik vind het een super cake, mooi met het sky symphony effect (3 traps gillers) wisselt ook leuk verschillende effecten af...mits deze cake hetzelfde is gebleven en de prijs nog steeds rond de 17,50 ligt vind ik het een topper.

Back
Bovenaan