Zena Megastore Olen

met de bus!

met de bus!

hoe kom ik vanaf station tilburg naar baarle hertog!

op de site van connection kan ik dit niet vinden!?

dank dank!!

Om hier even correct antwoord op te geven.

Vanaf NS station Breda en Tilburg gaat dezelfde bus richting Baarle- Nassau. Deze bus heeft nummer 132. Deze gaat in de vakanties om het uur, op normale doordeweekse dagen om het half uur. Deze heeft twee aparte routes. Ze komen alle twee uit tegenover een verzorgtehuis in Baarle- Nassau. Aan het eind van deze straat staat de Snackbar de Toerist. De halte waar je moet uitstappen is Sint Jansstraat.

Vanaf daar is het een paar honderd meter lopen. Het makkelijkst is om vanaf het bushokje richting de snackbar te lopen en de winkelstraat in richting de kerk. Om de kerk heen lopen (alsware met de bochten mee) en rechtdoor lopen langs de Baarle- miniatuur en reclame/ TVscherm. Vanaf daar staat de klokkenstraat aangegeven, en als je goed kijkt zie je de vuurwerktekens, spandoeken, vlaggen etc. hangen.

Moet niet moeilijk zijn. Je gaat dus helemaal niet met een Belgische vervoersbedrijf, als je dat wel doet, dan zit je fout. Kosten van de bus zijn trouwens 6 of 7 strippen. Een Dal- kaartje (na 9 uur s'ochtends) kost 3,00. Als je met iemand anders meereist kan een ''met elkaartje'' goedkoper zijn. Deze is voor 2 personen geldig en kost 5 euro. Het goedkoopste is natuurlijk de OV- kaart.

Zena/Original Nieuwsbrief 25 november 2008

Zena Nederland webwinkel
Vandaag is de Zena Nederland webwinkel geopend. U kunt nu uw voorbestelling plaatsen bij een Zena Nederland filiaal naar keuze.
Wij wensen u veel plezier bij het winkelen.

Nieuwe producten
Er zijn vanaf heden nieuwe producten te verkrijgen bij Zena. De Ufo Balloon, Vernieuwe Neptune cakes met salute finale en twee nieuwe vlinders waaronder een topper namelijk de L01T
Deze nieuwe vlinder ( L01T ) zal exclusief bij Zena in Baarle-Hertog en in Olen verkocht worden. Deze bevat 1.5 gram flash en volgens vele testers de beste knaller van het hele knal assortiment.

Zena trophy 2008

De Zena Trophy 2008 gaat door! In navolging van het geslaagde vuurwerk evenement in 2006 zal op 13 december 2008 de Zena Vuurwerk Trophy wederom in Baarle-Hertog plaatsvinden. Vijftien internationale teams zullen uit de Belgische collectie een show samenstellen ter waarde van maximaal 400 Euro. Dit moet binnen 3 minuten worden afgevuurd. Pijlen en knallers mogen niet worden gebruikt. Onder de deelnemers bevinden zich o.a. Duitsers, Nederlanders, Chinezen, Hindoestanen, Fransen, Turken, Belgen en een team uit de Nederlandse Antillen. De Nederlandse teams maken misschien wel de meeste kans op de prijzen. Zij vertegenwoordigen de grootste vuurwerkfora in Nederland en beschikken dus over veel kennis van het toepasbare vuurwerk. Aan de andere kant zijn Belgen misschien kunstzinniger. Of zouden de Chinezen er toch meer van weten?

Zena City prijzen
Vanaf deze week zijn er ook prijzen te winnen met Zena City, zo kun je bijvoorbeeld mee doen aan een competitie waarmee je waardebonnen kunt winnen die je in de Nederlandse Zena winkels kunt gebruiken en zelfs een 100.000 dummie rol kun je nu winnen op Zena City.

Zena Bar, nu geopend!
Geplaatst : 05-12-2008

Vanaf zaterdag 6 december ’08 zal Joanne wachtende mensen bij ‘de Bunker’, verwennen met warme chocomel, erwtensoep, een hapje en een borreltje. Muziekje erbij, gezellig! Joanne is een garantie voor vertier dus dat gaat helemaal goed komen in de Zena Bar. Tevens zijn hier alle niet-vuurwerk artikelen te koop zoals: waxfakkels, partypoppers, pijlenrekken, kleding etc. De Zena Bar is elk weekend van december geopend en vanaf 26 december iedere dag.
Weekenden en de laatste dagen van december zijn altijd erg druk in Baarle. Kom dan ook door de week of nog liever na 18.00u. Maar wat nog beter is: rijd naar Zena Vuurwerk in Olen. Er zijn verschillende redenen om naar de grootste Zena van de Benelux te rijden. Olen heeft o.a. een collectie met 700 verschillende artikelen, er is meer op voorraad en je hoeft niet zo lang te wachten.

pamela_anderson_15640.jpg

Kan iemand me helpen?
Ik zou graag vuurwerk gaan halen, maar wat lees ik...Dat je vergunning moet halen als je knallers wil kopen (ik wil nl. kanonslagen kopen).

Wel, ... vragen ze echt achter de vergunning van gemeente?
Als ik een pakket koop met een klein pakje knallers in, mag dit dan ook niet -.-?

Officieel moeten Belgische klanten een goedgekeurde aanvraag hebben van de gemeente. Echter, Nederlandse klanten hoeven dit niet te hebben. Dus voor jou geen vrees dat jij geen vuurwerk meekrijgt (mist je 16 jaar bent natuurlijk).

Ik ben Belg en ik ben 16 jaar, en heb nooit een vergunning gevraagt. Ik ga met myn vader het goedje altijd halen.
Ik ging altijd naar knalgoed maar aangezien Olen veel dichter is zou ik daarnaartoe gaan ...
Daar vroegen ze nooit achter een of andere vergunning? (knalgoed is nog belgie hoogstraten).

Dus, heb ik dikke pech en moet ik een vergunning vragen...?
Heb net een foldertje gekregen waarbij het volgende zegt:
"voor aankoop van vuurwerk uit deze folder is geen vergunning vereist."
Deze folder bevat pijlen, pakketen, harde crackling stuff, maar geen nitraten.
Dus kan ik eigenlijk alles uit de folder kopen zonder vergunning?!

Quote Corné VWB.com 1 Dec'08:
Vanaf heden zijn er in Olen het vernieuwde pijlenrek en een waxfakkel verkrijgbaar.

Het pijlenrek is tot tegenstelling van zijn voorganger niet van karton maar van metaal.Dus oneindig te gebruiken

1490902.jpg

1490903.jpg

De prijs voor dit rekje is slechts 10 Eurootjes!!

Voor sfeer in de tuin of waar dan ook is er vanaf heden de waxtorch.Deze brand echt een uur.

1490904.jpg

1490905.jpg

Deze torchen worden per pakje van twee verkocht voor 3 Eurootjes!!

Het pijlenrek :
Een beter versie van de voorgaande, een simpel ontwerp maar nuttig en stefig.

Foto oudeversie:
1363643.jpg

Prijs: 4 euro

Hoe krijgen we Belgie en nederland aan de vuurwerkbril?

Geplaatst : 21-12-2008

In alle Zena Vuurwerk verkooppunten kun je sinds 2007 al vuurwerkbrillen kopen. Ze zijn echter niet populair. Iedereen die echt verstand heeft van vuurwerk zal beamen dat zo'n brilletje erg verstandig en comfortabel is om te dragen. Natuurlijk is de kans klein dat je iets in je oog krijgt, maar het zal je maar gebeuren. Bovendien is het ook fijn: op plekken waar flink gestookt wordt, dwarrelen vaak minuscule stukjes papier en andere troep rond. Daar krijg je droge ogen van.

Als je consumentenvuurwerk afsteekt en je gebruikt een bril, is de kans op blijvende verwondingen vrijwel nihil. Genoeg redenen om dus zo'n bril op te zetten. Maar hoe zorgen we er voor dat iedereen dat ook gaat doen? Gratis weggeven? Verplichten volgens de wet? Er een lampje opzetten zodat het ook handig is? Wie heeft het gouden idee? We horen het heel graag. Stuur je oplossing naar: [email protected]

cat_with_glasses640.jpg

IMG_2790640.jpg

Vanaf donderdag 23 december heeft Baarle-Hertog er een nieuw plein bij: Het Bunkerplein!
Het is gelegen achter een van de gezelligste vuurwerkwinkels van de wereld: De Bunker. Het pleintje tussen de Klokkenstraat 6 en 4 is vanaf heden hèt vuurwerkplein voor de echte vuurwerkliefhebber.
De fanfare wil niet komen omdat ze bang zijn dat de tuba’s worden gebruikt als pijlenrekken en de dansmariekskes blijven ook thuis. Ze zijn op de hoogte van het feit dat de medewerkers van Zena zo scherp zijn als een joekel en verwachten niet dat ze het Bunkerplein weer zonder kleerscheuren kunnen verlaten...

Het was de bedoeling dat premier Le Terme de officiele opening zou verzorgen maar hij heeft momenteel iets anders aan zijn hoofd. Daarom hebben we Gijs Gans, de directeur van Tabbacotiek, gevraagd om het plein te openen. Op hetzelfde moment zal ook de olliebollenbakker aan de slag gaan in de Zena Bar. Joanne maakt er altijd een feestje van in het bolle halletje achter de Bunker. Naast erwtensoep, koffie en kleine knabbeltjes kun je bij Joanne altijd terecht voor een enerverend kletspraatje.

Nieuwsbrief
Grote stock verkoop:.

De gehele maand januari houdt de groothandel Original Fireworks stock verkoop. Er geld een korting van 45% op alle artikelen die voorradig zijn. De gehele maand januari zijn we geopend op werkdagen van 10.00 tot 17.00 uur.

Nieuwe producten :.

Er zijn weer nieuwe producten binnen gekomen bij Zena vuurwerk waaronder de L111. Een 25 schots batterij met een finale salvo van 5 schoten. Klik hier voor meer informatie over dit product.
Daarnaast is ook het Visco lont weer terug en zijn er nu ook vuurwerkbrillen te verkrijgen. Bij Zena Olen verkopen we vanaf heden ook het 76 pyro magazine.

De kerstdagen zijn inmiddels aangebroken. Dat betekend dat het nog maar een paar dagen is tot de verkoopdagen en nog een paar dagen tot Oud en Nieuw.

De medewerkers van Original Fireworks, Zena Baarle, LVC Crew en Vuurwerkbelgie Forum crew wensen jullie een vrolijk kerstfeest en een gelukkig en knallend nieuwjaar !!

http://www.vuurwerkbelgie.com/

De gehele maand januari houdt de groothandel Original Fireworks stock verkoop. Er geld een korting van 45% op alle artikelen die voorradig zijn. De gehele maand januari zijn we geopend op werkdagen van 10.00 tot 17.00 uur.

fotos_2005_oa_sugny_109640.jpg

Grote stock verkoop

Grote stock verkoop

fotos_2005_oa_sugny_109640.jpg

Volgens mij is het alleen in Olen, het gaat hierom de groothandel en niet de andere vestigingen,andere vestigingen zijn ook niet de hele week open en in olen wel.

Inderdaad, het bericht van Di Resta klopt voor de volle 100%
Vanaf volgende week liggen de schappen helemaal vol in Olen

Dan is het zeker de moeite waard om deze trip te maken.
Scheelt te veel dit, 45% is niet niets.
Denk dat heel wat mensen hier gebruik van zullen gaan maken, en gelijk hebben ze.
Top actie dit van Original.

Op AVP heeft Corne gepost dat Original in januari nu ook op zaterdag open is van 10.00 - 17.00 uur. Goed nieuws dus voor degene die in t weekend wil gaan!

Back
Bovenaan