Burst of Freedom

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: SH030
Artikelnaam: Burst of Freedom
Bruto Gewicht: NNB
Netto Kruitgewicht: NNB
Aantal Schoten: 12 shots
Effectomschrijving: 12 schots multishot met rode, groene en blauwe sterren en staarten met een oorverdovend resultaat.

Tijdsduur: NNB
Stijghoogte: NNB
Richtprijs: Volgt

SH030.jpg

Wij danken Schuurmans Vuurwerk voor deze informatie.

Op film ziet deze er uit als een topper. Redelijke grote boeketten met mooie kleuren en een goede blink. Deze maar even in de gaten houden.

Ziet er idd erg goed uit.
Ben erg benieuwd naar de prijs. Want dit kan wel eens een klein toppertje worden.
greezz

Ik pak deze er inderdaad ook bij dit jaar als de prijs te doen is....Rond de 15 a 20 euro zou leuk zijn?

Shogun is voor mij echt jeugdsentiment vuurwerk. Vroger als klein jochie altijd met paps een groot pakket halen meestal was dat van shogun. Zat dan 3 dagen lang naar het pakket te staren. Leuk dat het nu weer helemaal terug is en hopelijk voor normale prijzen. Mooie pot vind ik het een ook valt mij op dat hij ZONDER crackling is hiep hiep.

Zeker een mooie cake. Prachtig eerst die peony's en dan de glittering. Heb echter sterk mijn twijfels of dit niet een beetje té mooi is. Ben bang dat het in Nederland toch een beetje tegenvalt (vergeleken met de film)... Maarja, dat is nog heel eventjes geduld hebben.

En ruim E 1,65 per shot. Ik vind hem te duur. Hij stond op mijn lijstje, maar daar gaat tie mooi vanaf.

Hahahaha, Schuurmans is echt gek geworden... Maargoed, dit was eigenlijk wel te verwachten, gezien de andere prijzen..

Die prijzen zijn echt van de zotte dit jaar. Zoek het maar lekker uit met je astronauten en andere troep, ik zoek wel een andere importeur... :wink:

Back
Bovenaan