Kuiper Koekange

Super ben benieuwd, kom nu al een paar jaar bij kuiper en bevalt me altijd super. Veel aanbod, scherpe prijzen en leuke acties. Hoop dat morgen de nieuwe site online gaat! :)

zie dat de site online is, maar nog niet volledig (denk ik). zie zena en de grote potten van rubro e.d. nog niet staan. de gratis pot van 45 euro per 100 euro bestelling is lekker.

Moedig, net eurootje onder min.prijs van Rubro's grote dozen gaan zitten :p

Is de prijs van Fatal Screamers de algemeen heersende adviesprijs, of Kuipers eigen?

Nog altijd jammer dat het 100km. heen en terug rijden is voor me, want de acties/prijzen/kortingen zijn wel weer ouderwets gruwelijk! :droolthum Ben trouwens benieuwd of er nog wel wat aan winst overblijft voor Kuiper zelf, magoe; mij een zorg :wink:

wat ik me wel afvraag of de 20 procent kassakorting bij de eindbestelling wordt afgerekend. eindbestelling van 500 euro wordt dan 400.
en wat voor royal pot krijg je bij de immortal gold. en word de 20 procent kassakorting daar ook nog overheen gerekend

Laatst bewerkt:
Voor zover ze vorig jaar zeiden was het niet om de winst te doen, gewoon geen winstoogmerk eigenlijk.
(Dit las ik vorig jaar ergens, geen idee of het nog zo is natuurlijk :wink:)

Weet iemand of de site al officieel open is? En hoe werkt het met de 20% kassakorting? als ik iets in het winkelmandje stop, wordt daar namelijk geen korting op berekend?

Ook ben ik erg benieuwd welke cakes je gratis krijgt, de plaatjes spreken de actie tegen....

Ik vraag mij af, bij de Rubro blokken (bijv. immortal Gold, 6 Elements etc) krijg je een gratis pot bij. Op website staat verder dat je bij iedere 100 euro een pot van 45,- krijgt. En dat je dan ook nog eens 20% kassakorting krijgt. Welnu, even getest.. 850,- in mandje met 3 Rubro blokken. Op eind geeft deze de melding dat ik 3 Royal cakes gratis krijg. Maar hoe zit het dan eigenlijk met die cake van 45 voor iedere 100 euro??

Ik vraag mij af, bij de Rubro blokken (bijv. immortal Gold, 6 Elements etc) krijg je een gratis pot bij. Op website staat verder dat je bij iedere 100 euro een pot van 45,- krijgt. En dat je dan ook nog eens 20% kassakorting krijgt. Welnu, even getest.. 850,- in mandje met 3 Rubro blokken. Op eind geeft deze de melding dat ik 3 Royal cakes gratis krijg. Maar hoe zit het dan eigenlijk met die cake van 45 voor iedere 100 euro??

Korting systeem werkt nog niet, dat wordt bij de kassa verrekend maar daar wordt nog aan gewerkt heb ik begrepen.
De gratis cakes krijg je bij je bestelling, die komen er niet bij te staan op je lijstje op de site o.i.d.

Ik weet nie hoor; maar is het niet handiger om eerst dat systeem rond te krijgen voor de boel open te gooien? Huiver zelf al bij 't idee van al die verkeerd betaalde voorbestellingen met al het mailverkeer als gevolg en oplossingen zoeken om het op te lossen met de klant. Wat een extra werk...

Tja, mijn probleem niet natuurlijk maar toch... :)

Inderdaad, site komt ook heel slordig over ja. En de prijzen die ik zie staan vind ik erg teleurstellend, ik weet nog niet of dit jaar wel kuiper koekange wordt..

Ik weet nie hoor; maar is het niet handiger om eerst dat systeem rond te krijgen voor de boel open te gooien? Huiver zelf al bij 't idee van al die verkeerd betaalde voorbestellingen met al het mailverkeer als gevolg en oplossingen zoeken om het op te lossen met de klant. Wat een extra werk...

Tja, mijn probleem niet natuurlijk maar toch... :)

Inderdaad, site komt ook heel slordig over ja. En de prijzen die ik zie staan vind ik erg teleurstellend, ik weet nog niet of dit jaar wel kuiper koekange wordt..
Mwoah, prijzen zijn meestal adviesprijzen, regelmatig daaronder en dan krijg je nog 20% korting plus heel veel gratis vuurwerk... Denk dat je niet veel meer kunt verwachten van een verkoper, als je nog wilt dat je er volgend jaar ook weer kunt kopen :p

Kreeg van Johan het filmpje van de Golden Tempel. Zeer brute cake,rode,groene,gele en paarse dahlia,s met crackling,in een zeer rap tempo! Is een cake van Herlat. Zeer heldere kleuren,maar wel een spectaculaire korte duur. Nou is mijn vraag,kan deze heel mischien toegevoegd worden? Of wordt dat lastig? Wil namelijk niet meteen een karton,:p

Er wordt druk gewerkt om de afbeeldingen en video's aan de site toe te voegen.

Toch nog even geduld dus.

Mischien toch nog ff geduld hebben met hun site.

Ik moet wel zeggen dat ik sommige reacties jammer vind. Kuiper doet zo ik dat lees uiterst zijn best om naar de wensen van ons te luisteren en te handelen, alleen al naar de vraag van collecties. Nu gaan er een paar dingen fout, 20% korting systeem, aangegeven prijzen enz vind het niet echt gepast dat er nu al veel negatieve reacties komen.

Zullen we iig ff afwachten tot de site goed werkt?

En ik denk als de 20% korting wel werkt, dat de prijzen nog laag uitpakken vergeleken met dealers die niet naar zn klanten luisterd

Ben het mustang68 eens. Kuiper heeft zijn sporen inmiddels wel verdient in de vuurwerk branche. Een beetje krediet lijkt me ook wel op de plaats ...

Back
Bovenaan