Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vraag mij af, bij de Rubro blokken (bijv. immortal Gold, 6 Elements etc) krijg je een gratis pot bij. Op website staat verder dat je bij iedere 100 euro een pot van 45,- krijgt. En dat je dan ook nog eens 20% kassakorting krijgt. Welnu, even getest.. 850,- in mandje met 3 Rubro blokken. Op eind geeft deze de melding dat ik 3 Royal cakes gratis krijg. Maar hoe zit het dan eigenlijk met die cake van 45 voor iedere 100 euro??
Ik weet nie hoor; maar is het niet handiger om eerst dat systeem rond te krijgen voor de boel open te gooien? Huiver zelf al bij 't idee van al die verkeerd betaalde voorbestellingen met al het mailverkeer als gevolg en oplossingen zoeken om het op te lossen met de klant. Wat een extra werk...
Tja, mijn probleem niet natuurlijk maar toch...![]()
1 november
Mwoah, prijzen zijn meestal adviesprijzen, regelmatig daaronder en dan krijg je nog 20% korting plus heel veel gratis vuurwerk... Denk dat je niet veel meer kunt verwachten van een verkoper, als je nog wilt dat je er volgend jaar ook weer kunt kopenInderdaad, site komt ook heel slordig over ja. En de prijzen die ik zie staan vind ik erg teleurstellend, ik weet nog niet of dit jaar wel kuiper koekange wordt..