Burst Duo

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 789
Artikelnaam: Burst Duo
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: max burst
Salute 36 - 234 gram
Salute 72 - 375 gram

Aantal Schoten:
Salute 36 - 36s
Salute 72 - 72s

Effectomschrijving: Samen sterk! 2 knalpotten met harde salute bursts. 36 shots in salvo's en 72 shots in climax.
Tijdsduur: 25/50 seconden
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 65,00 euro
O.a. verkrijgbaar bij: www.vuurwerkland.nl
http://www.youtube.com/watch?v=UBqNxzNP_g4

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming èn bronvermelding.
Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat je de koelkast hebt gewonnen.
:wink:

Mooi, dan ga ik nu door voor het autobandventieldopje !!!

Maaruh, als ze hier nou ook nog eens een leuke combi-prijs tegenaan gooien, zou het mooi zijn. Anders vind ik het een beetje een nutteloze toevoeging (alhoewel deze labels wel wat hebben...).

Ben benieuwd naar deze cakes.
Label is zoals altijd helemaal top!
Leuk dat de BL collectie word uitgebreid.

De No Mercy bevat 302 gram kruit dus als de gegevens kloppen zijn het niet dezelfde cakes.

Misschien heeft de No Mercy nu ook wel iets meer dan 1 grammetje meer per schot en is tie nog beter geworden. Of anders is er misschien een Chinees uitgeschoten bij het vullen van deze versie van de No Mercy :D

Dit zijn beide afgeleiden van de Silver Salute. Het enige verschil zit hem in de salvo grootte (3x10 + 1x6) & opbouwende salvo's (1 t/m 7 ofzo, dus die lijkt op No Mercy alleen dan met Silver Salute look)

Die 2 had ik tegelijk geschoten (SS en No Mercy, ik herkende ze gelijk aan het grootteverschil. Ik dacht: dat lijkt mijn finale blokje wel!
Ik hoop dat de No Mercy (en deze afgeleide daarvan) net zo hard als de SS is.

Beide superharde cakes ja, inderdaad de SS en de NM, staat dus garant voor flinke knalcakes!
Hebben er weer van kunnen genieten, blijft lekker die knallen met ti-boeketjes, gewoon een topper en logisch dat deze omgelabeld zijn naar Barely Legal. :)

KIJK dit is nou een product wat ik wel zie zitten in de Barley Legal Collectie! Want de rest van de nieuwe aanwinsten zijn er matig.

Hele lekkere cakes, de mines en knallen zijn goed in salvo's maar ook enkel.
De keuze is wel lastig: 3x Silver Salute, of 1x Burst Duo? :rolleyes:

De no mercy is echt geweldig geworden!

De nm is 38 euro en de ss 22, dat is 60 euro samen, en dit pakket kost 65 euro.
Dus dan kan je ze beter los kopen,of word de nm duurder?

Back
Bovenaan