Burgemeester Van Aartsen van Den Haag wil het afsteken van consumentenvuurwerk verder

Helaas zijn ze blind in de tweede kamer en zien ze de consumenten vuurwerk als de boosdoender, het wordt tijd dat de vuurwerkbranche ook van zich laat horen want daat is het angstvallig stil

nee joh lekker met ze alle het plein op.
oh zo veilig alleen in keulen hadden ze 1500 agenten nodig om een stel hitsige mannen in bedwang te houden.
anders hadden de vrouwen voor de 2de jaar op rij geen broek meer met oud en nieuw.
vorig jaar 100de vrouwen betast en aangerand alleen al in keulen op nieuwjaarsdag
bestolen en mishandeld en dat alleen al in duitsland.
in turkeij hadden ze de nachtclub open je ziet het 39 doden door 1 gek met een geweer.
dat zijn er al meer dan wij in 10 jaar met oud en nieuw.
gezien deze tijd met isis en al die leipen lijkt het mij verstandiger om zelf je cakes af te schieten dan in elke grote stad een show.
want we snappenczelf ook dat elke gemeente niet kan ivm ontbreken pyrotechniesie.
budget en de hoeveelheid veiligheids mensen.
elke gemeente een vuurwerkshow is het zelfde als de 1000 euro van rutte die komt er niet

ontopic leuke mail ben benieuwd of je andwoord erop krijgt.

Prima dit,goed aangetoond met voorbeelden waarom een vuurwerkverbod niet zou gaan werken.
Even kritisch,ik zie alleen in punt 4 wat typ foutjes,jij hebt daar ratdraaiers i.p.v. raddraaiers van gemaakt,misschien even corrigeren?
Voor de rest een prima brief!

weet je wat trouwens zielig is die agent die op straat word gereanimeerd die dood lig te gaan en dat tie dan wordt bekogeld.

filmpjes gezien.
weet je wat er nu glashard word gezegt is niet waar agenten konden normaal hun werk doen.
van aartsen kruipt in de kont voor de andere cultuur neemt ze maar in bescherming.
stenengooiers dat moet tie is aanpakken.
agent die leg dood te gaan dat moet tie in de media brengen en niet de korpschef het laten goed praten

Dan mogen ze in den haag elke festiviteit afschaffen.

koningsnacht
Uitgaangebieden
Voetbal (ek/wk wedstrijden)
Hoerenbuurten
Coffeeshops
Kroegen

Ik kom regelmatig in den haag, en er zijn zo nu en opstootjes daar in Den Haag. (Elke stad/dorp heeft zijn kruisje)

Dan moet de burgemeester ook even zijn mond opentrekken en er wat van zeggen en niet nu om zieltjes te winnen.

Prima dit,goed aangetoond met voorbeelden waarom een vuurwerkverbod niet zou gaan werken.
Even kritisch,ik zie alleen in punt 4 wat typ foutjes,jij hebt daar ratdraaiers i.p.v. raddraaiers van gemaakt,misschien even corrigeren?
Voor de rest een prima brief!

Bedankt voor de tip. Maar volgens mij zijn het ratten die dit doen en raddraaiers zijn mensen die aan een rad draaien ����

weet je wat trouwens zielig is die agent die op straat word gereanimeerd die dood lig te gaan en dat tie dan wordt bekogeld.

filmpjes gezien.
weet je wat er nu glashard word gezegt is niet waar agenten konden normaal hun werk doen.
van aartsen kruipt in de kont voor de andere cultuur neemt ze maar in bescherming.
agent die leg dood te gaan dat moet tie in de media brengen en niet de korpschef het laten goed praten

Ik heb dit ook gehoord. Buurtbewoners zeggen tegen 1 vandaag dat er wel degelijk van alles richting die agent werd gegooid die op de grond lag. Het is echt van de zotte dat dit weer recht gepraat moet worden door de politie voor de camera...... Doofpot! lijkt de burgemeester te zeggen tegen de media.

filmpjes gezien.

Ik heb dit ook gehoord. Buurtbewoners zeggen tegen 1 vandaag dat er wel degelijk van alles richting die agent werd gegooid die op de grond lag. Het is echt van de zotte dat dit weer recht gepraat moet worden door de politie voor de camera...... Doofpot! lijkt de burgemeester te zeggen tegen de media.

E-mail is inmiddels iets bijgewerkt en naar van Aartsen verstuurd. Het zal mij benieuwen of hij of zijn collega een reactie terug stuurt. Mocht ik iets horen post ik het uiteraard hier.

Maar eerlijk, Den Haag is door de jaren heen alleen maar rustiger geworden. Ik hoor het zelf. Vroeger waren er twee weken voor oud en nieuw al rellen om pellets en kerstbomen. En wat je nu om 18:00 aan knallen hoort, hoorde je toen de eerste dag van de verkoop. Het is jammer dat ondanks de goede wil van de NL vuurwerkhandelaren en liefhebbers, vuurwerk toch nog steeds negatief in beeld komt.

Zie dit filmpje van vóór oud en nieuw. https://www.youtube.com/watch?v=m6qfMjyIghk

En bovendien, die gasten die dit jaar rondom Kaapseplein en Ypenburg voor problemen zorgde, geven geen cent uit aan vuurwerk. Die zoeken gewoon een excuus om de politie aan te pakken. Als er een vuurwerkverbod wordt gehandhaafd zullen ze gewoon doorgaan met auto's in brand steken en hulpdiensten treiteren. Oplossing? Keihard aanpakken, komende jaren 29 dec melden en 3 januari weer naar buiten laten. Taakstraffen uitdelen en ze lekker geld laten verdienen voor de gemeente, als tegemoetkoming voor de collectieve schade die ze aanrichten.

Back
Bovenaan